eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMonitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator › Re: Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator
  • Data: 2015-09-20 21:11:39
    Temat: Re: Monitoring, zabezpieczenie samochodu, GSM, GPS, lokalizator
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz"

    > Co jest właściwego do monitoringu samochodu w tym jego zabezpieczenia z
    > GSM i GPS. W sumie otwarte rozwiązania mnie interesują. Powiedzmy na
    > takim Arduino czy tam Netduino, ale nie tak bym musiał sam klecić nie
    > wiadomo ile a by właśnie sama elektronika była możliwie kompletna tylko
    > możliwa do samodzielnego oprogramowania.
    telefon z androidem i program typu prey. jak Ci auto ginie,to ustalasz
    położenie, możesz słuchać dzwięków z auta i oglądać obraz. o ile tak
    schowasz telefon żeby się nie rzucał w oczy.
    ---
    No ale ... mnie nie chodzi o to, by mi samochód śledził największy spamer
    internetu tylko bym ja sam sobie go śledził. W międzyczasie znalazłem SIM908
    http://www.waveshare.com/wiki/GSM/GPRS/GPS_Shield który właśnie rozszerza
    Arduino o potrzebny GSM i GPS i też ma jakieś audio gdybym chciał posłuchać
    tylko tak se myślę że Arduino trochę żre energię...