  • Data: 2012-01-20 21:24:57
    Temat: Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzę, że po prostu nigdy nie siedziałeś przed dobrym monitorem i
    > dorabiasz filozofię do pozornych oszczędności. Wróć może do odkrywania
    > lobbystów energetycznych.

    Uważasz że człowiek który przejechał się Bugatti nigdy już nie będzie
    mógł z przyjemnością jeździć swoją 10 letnia Toyotą? Większość, ba,
    chyba wszystkie rzeczy z jakich korzystam nie są najlepszymi w swojej
    dziedzinie choć widziałem i korzystałem z lepszych i nie zostałem przez
    to frustratem, kupiłem monitor TN dokładnie wiedząc czym rożni się na
    nim obraz od monitorów używanych przez grafików ponieważ widzę na nim
    wszystko to co potrzebuję. To ty dorabiasz filozofię tzw. "pozornych
    oszczędności" nic bym nie zyskał wydając kilkaset złotych więcej na
    monitor tylko dla tego że jest lepszy choć lepszego nie potrzebuję.