  • Data: 2012-01-24 09:16:15
    Temat: Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:jfbpln$o0h$2@inews.gazeta.pl...

    > Czy ty też chodzisz ubrany w dres z ukraińskiego bazaru, masz w domu
    > wyłącznie najtańszy sprzęt od SuperSprzedawców chińskiej tandety z
    > Allegro, jeździsz 15-letnią Skodą Favorit, a meble dostałeś na jakiejś
    > wprzedaży z mieszkań komunalnych?
    >
    > Jeśli nie, to jesteś postępowym snobem. Nikt nie zmusza do kupowania
    > profesjonalnych monitorów po 8 tysięcy złotych za sztukę, .

    Być może jestem "postępowym snobem". Być może chodzę ubrany z chińskiego
    bazaru. Mam w domu najtańszy sprzęt, jeżdżę 15 letnim VW, a meble mam
    "tak jakby z wyprzedaży z mieszkań komunalnych", ale na pewno nie mam
    kompleksów skutecznie usuwalnych;
    -meblami modnymi w sezonie,
    -kolekcją haute couture,
    -sportowym samochodem,
    -...

    >ale jeśli różnica 300zł w cenie ekranu, przed którym spędzasz kilka godzin
    >dziennie powoduje wrzody, to może dajmy sobie spokój z tą dyskusją

    ...dajmy sobie spokój...

    Artur(m)