  • Data: 2009-07-16 21:11:38
    Temat: Re: Monitor, odbitka, kolory
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Jul 2009 01:40:08 -0700 (PDT), Czornyj <m...@c...pl>
    wrote:

    Jeszcze jedno - czy takie skuteczne ,,kasowanie'' żółtawych
    przebarwień może mieć związek z tym, że noszę okulary
    fotochromatyczne, a te, akurat, właśnie mają kolor żółtawy (b. słaby w
    pomieszczeniach, ciemnobursztynowy w słońcu) - tak więc nauczyłem się
    eliminować przebarwienia o tym kolorze? Inna rzecz, że jak zdejmę
    okulary w pełnym słońcu to wszystko wydaje mi się blade, wypłowiałe i
    ,,zimne''.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish