  • 31. Data: 2010-12-17 15:42:28
    Temat: Re: Monitor do obróbki zdjęć
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-12-17 16:39, b...@n...pl pisze:
    > Hmm, to może być pomysł na design, dołożenie poziomicy na dole :)

    Na czort ta poziomica? :) Przy biurku, ktore nie ma poziomu, bym dlugo
    nie wytrzymal... wystarczy, zeby monitor mial wyraznie oznaczone
    polozenie "0", lekkim kliknieciem wlasnie.

    Poziomice to teraz prawie kazdy ma w telefonie ;-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 32. Data: 2010-12-17 17:05:49
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-17 15:49, de Fresz pisze:

    >[...]
    >
    > Poniekąd jego przeciwność. W prawo monitor obraca się o 90°, w lewo, nie
    > wiedzieć po kiego grzyba o 5°.

    Oj, czepiasz się:-) Po prostu przewidzieli, że możesz mieć krzywe
    biurko:-)))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 33. Data: 2010-12-17 17:09:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 17 Dec 2010 16:39:03 +0100, Mateusz Papiernik
    <m...@m...net> wrote:

    >Tylko... o jaka funkcjonalnosc chodzi w monitorze? Bo moze ja po prostu
    >czegos nie robie, co zazwyczaj sie robi? Poza patrzeniem w ekran,
    >oczywiscie :)
    Przyciski na ten przykład. Trafienie w te mikrokółeczka aby zmienić
    źródło sygnału to katorga, chyba projektant założył, że poza okresową
    regulacją to nikt tego nie dotyka. A w NECu było/jest to o wiele
    lepiej zaprojektowane.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 34. Data: 2010-12-17 21:52:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-17 16:39, Mateusz Papiernik pisze:

    > A. Nie spotkalem na swojej drodze zadnego monitora z jeszcze wyzsza
    > podstawka, dlatego sie zdziwilem. Zastanawia mnie, w jakim srodowisku go
    > wykorzystujesz, zeby potrzebowac takiej podstawki :)

    Lubię mieć monitor ustawiony dokładnie pionowo i patrzeć w jego środek
    dokładnie poziomo - czyli środek monitora ma być na wysokości wzroku.
    Zwłaszcza że to PVA i niestety odchylenie od osi odbija się na czerni.
    Co oznacza konieczność użycia 10-15cm podstawki (obecnie w tej roli zatrudniam
    stary desktop dell'a, wcześniej zaś był to stosik książek)

  • 35. Data: 2010-12-24 03:47:32
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 10-12-15 22:19, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Znaczy co? Eizo skończy udawać, że w tańszych monitorach nie ma
    > dostępu do LUT i wypuści swoje narzędzie do tego celu?

    Dokładnie tak.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!