  • 11. Data: 2010-12-15 22:03:48
    Temat: Re: Monitor do obróbki zdjęć
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-12-15 22:19, Grzegorz Krukowski pisze:
    > Znaczy co? Eizo skończy udawać, że w tańszych monitorach nie ma
    > dostępu do LUT i wypuści swoje narzędzie do tego celu?

    Wlasnie? Tez bym sie chetnie dowiedzial, jako posiadasz tej serii :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 12. Data: 2010-12-16 17:39:38
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Wed, 15 Dec 2010 21:42:34 +0100, Tom01
    <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> says...

    > tego modelu jest nieosiągalna. W odróżnieniu EIZO S2233W i pokrewne
    > niezależnie od serii, w przyszłym roku będzie naprawdę sprzętowo
    > kalibrowane.

    Cały czas na to czekam. Mam tylko nadzieję, że nie ograniczą możliwości
    tej kalibracji do EasyPixa.

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 13. Data: 2010-12-17 08:31:09
    Od: Tikky <t...@p...onet.pl>

    Nie polecam NEC.
    Obraz mają w miarę ok, ale jakość wykonania jest plastik-fantastik.
    Czujnik oświetlenia wariuje nawet przy małych zmianach.
    Wolałbym nawet używany EIZO.

    Jak zobaczysz oba, zrozumiesz o czym mówię.

  • 14. Data: 2010-12-17 11:42:14
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2010-12-17 09:31, Tikky pisze:
> [...]
    > Czujnik oświetlenia wariuje nawet przy małych zmianach.
    > Wolałbym nawet używany EIZO.
    >
    > Jak zobaczysz oba, zrozumiesz o czym mówię.

    Ciekawe... W NEC-u 2070NX wariuje Ci czujnik oświetlenia? Jak może
    wariować coś, czego w tym modelu w ogóle nie ma?

    --

    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 15. Data: 2010-12-17 12:01:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-17 09:31:09 +0100, Tikky <t...@p...onet.pl> said:

    > Nie polecam NEC.
    > Obraz mają w miarę ok, ale jakość wykonania jest plastik-fantasti k.

    To lepiej nie oglądaj Quato za 8-10k zł.

    > Czujnik oświetlenia wariuje nawet przy małych zmianach.

    Ten czujnik, co to jeśli jest zamontowany, przy pracy z kolorem od razu
    należy go wyłączyć w diabły?

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-12-17 12:06:23
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

> [...]
    > Obraz mają w miarę ok, ale jakość wykonania jest plastik-fantastik.
    > Czujnik oświetlenia wariuje nawet przy małych zmianach.

    Atam. Obok siebie stoi NEC P221W i Eizo S2232W. Roznic w jakosci
    wykonania nie widze. Mam wrecz wrazenie, ze NEC jest solidniejszy.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 17. Data: 2010-12-17 13:29:24
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Atam. Obok siebie stoi NEC P221W i Eizo S2232W. Roznic w jakosci
    > wykonania nie widze.

    Nie jestem ekspertem od jakości plastiku, ale za cholerę nie wiem co
    jest cudniejszego w EIZOwskim plastiku w stosunku do plastiku NEC-a.

    Jeśli natomiast chodzi o ergonomię i estetykę, to z litości dla EIZO
    pozwolę sobie nie wygłaszać komentarza...

  • 18. Data: 2010-12-17 14:03:01
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 17 Dec 2010 05:29:24 -0800 (PST), Czornyj <m...@c...pl>
    wrote:

    >Jeśli natomiast chodzi o ergonomię i estetykę, to z litości dla EIZO
    >pozwolę sobie nie wygłaszać komentarza...

    Bo niedoceniasz ponadczasowej prostoty obudowy ...
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 19. Data: 2010-12-17 14:14:10
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-12-17 14:29, Czornyj pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli natomiast chodzi o ergonomię i estetykę, to z litości dla EIZO
    > pozwolę sobie nie wygłaszać komentarza...

    Tutaj ja sie znowu nie zgodze - estetyka Eizo stoi IMHO na najwyzszym
    poziomie. Podobnie jak estetyka laptopow ThinkPadow, o ktorych wiekszosc
    ludzi mowi, ze zatrzymaly sie w latach 80-tych.

    Przynajmniej nic nie jest oble, kolorowe i swiecace jak psu jaja -
    prosta ramka, proste przyciski, czarne. Czego chciec wiecej?

    Jesli o ergonomie chodzi, podstawka EIZO tez IMHO jest bardzo fajna. W
    przeciwienstwie do tej Neca (pewnie drozsze Neci maja fajniejsze
    podstawki). Przy czym przypominam, ze EIZO ma dwie podstawki do wyboru,
    zaleznie od preferencji.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 20. Data: 2010-12-17 14:26:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-17 15:14:10 +0100, Mateusz Papiernik <m...@m...net> said:

    > Tutaj ja sie znowu nie zgodze - estetyka Eizo stoi IMHO na najwyzszym
    > poziomie.

    Obawiam się że mylisz prostactwo ze schludną prostotą. Tą ostatnią od
    pewnego czasu prezentuje np. Apple. Dyskretnie i elegancko, Eizo są
    zwyczajnie siermiężne. I wcale nieszczególnie powalające pod względem
    jakości materiałów.

    > Jesli o ergonomie chodzi, podstawka EIZO tez IMHO jest bardzo fajna.

    Nie jest. Zbyt mały (a raczej - przeciętny) zakres regulacji w pionie i
    debilny ujemny kąt obrotu.

    de Fresz