eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMonitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak zdjąć obudowę ? › Re: Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak zdjąć obudowę ?
  • Data: 2013-01-19 17:39:21
    Temat: Re: Monitor Samsung. Banalny - z pozoru - problem, jak zdjąć obudowę ?
    Od: terjan <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-19 15:39, Swift pisze:
    > Starawy monitor SyncMaster 957MB, taki jak tu:
    > http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=141
    8&page=2
    > Chcę dziadka odkurzyć wewnątrz i usiłuję zdjąć tylną pokrywę, wykręcam dwa wkręty w
    dolnych narożnikach i standardowo naciskam lub lekko podważam obudowę po obwodzie. W
    przeciwieństwie do wielu innych monitorów, z którymi ten zabieg jest skuteczny, tu
    nic - ani drgnie. Kiedyś czytałem, że jest w Samsungach niezbędny jakiś "trick", przy
    zdejmowaniu pokrywy, ale nie mogę odnaleźć tekstu.

    > Bardzo miły pan, na czacie Samsunga, odpowiedział mi "nie udzielamy wsparcia
    dotyczącego demontażu naszych urządzeń":(((

    > PP

    widzisz te małe dziury po obwodzie ? trzeba tam wepchnąć płaski
    śrubokręt który podważy zaczepy