    From: "atna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor LCD - poza częśtotliwością
    Date: Sun, 21 Oct 2012 23:26:30 +0200

    Użytkownik "maX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:k61nss$t9v$1@atena.e-wro.net...

    > Użytkownik "atna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź czy nie masz w monitorze innego gniazda (DVI lub HDMI) i podłącz
    > nim (być może odpowiedni kabel dostałaś razem z monitorem).

    Tak, przed chwilą w odpowiedzi na post PiteRa opisałam próby podłaczenia
    monitora przez przejściówkę do gniazda DVI (jako drugi monitor, grubasa już
    zostawiłam na wszelki wypadek, żeby znowu nie zostać ślepa z uruchomionym
    systemem i jak to już wyżej opisałam - dobrze zrobiłam, bo cieńki pozostał
    czarny).

    > Do biosu wejdź "na czuja" (wiesz w którym momencie po włączeniu komputera
    > trzeba wcisnąć odpowiedni klawisz).

    O biosie napisałam tylko tak, żeby zaznaczyć, że na monitorze nie widać
    niczego, poza pochodzącym z monitora info że się czuje "poza
    częstotliwością". Zarówno od razu po uruchomieniu komputera jak i potem przy
    starcie systemu i po uruchomieniu systemu - nic tylko czarny ekran i
    migająca co chwilę informacja - poza częstotliwością.

    Na oślep do biosa może bym się wstrzeliła, ale gmerać w nim po omacku nie
    czuję się na siłach :)))

    > Czyli jak już uruchomi się windows to dalej jest miaszmasz na ekranie?

    E tam miszmasz - czarno i poza częstotliwością, ładnie, na środku ekranu,
    porządnie :)

    Że Windows się uruchomił całkowicie, to tylko miałam nadzieję, bo zostawiłam
    kompa szumiącego przez około 10 minut, no bo staruszek, powolny a potem
    wcisnęłam guzik i wyłączyłam. Źle się pracuje z kompem gdy monitor czarny :S

    Ale gdy wróciłam do grubasa, to owszem miszmasz był, bo przy 60Hz tak mi
    obraz miga, że oczy bolą. Pierwsze co zrobiłam to zmieniłam rozdzielczość i
    do 100Hz wróciłam.

    > Z tym Radeonem 9600 pewnie dostałaś przelotkę z DVI na DSUB. Podłącz tą
    > przelotkę, stary monitor podłącz do dotychczasowego gniazda, a nowy
    > podłącz przez przelotkę. I sprawdź co wtedy się dzieje.

    No dzieje się. Stary monitor pięknie się sprawuje, nowy czarny cały z
    wyjątkiem obudowy, bo białą ma :(
    CCC panel, widzi drugi monitor a monitor ma to gdzieś. Tak jak opisałam
    wyżej.

    Pozdrawiam, A.