  • 1. Data: 2012-03-23 19:55:12
    Temat: Monitor LCD - dziwny obraz
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    No więc jest sobie monitor LCD full hd podłączony po DVI z
    podświetlaniem LED, ogólnie działa dobrze o ile zbytnio nie rusza się
    głową patrząc na niego, po poruszeniu głową widać na matrycy jakby
    siateczkę o oczku ok 1mm. Taki efekt najbardziej widać na białym.
    Ma ktoś jakiś pomysł czy to może być spowodowane? Wiele monitorów LCD w
    życiu widziałem, ale takiego efektu nigdy.

    Maksymilian Dutka

  • 2. Data: 2012-03-23 22:53:07
    Temat: Re: Monitor LCD - dziwny obraz
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jkiguo$lmk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Ma ktoś jakiś pomysł czy to może być spowodowane? Wiele monitorów LCD w
    > życiu widziałem, ale takiego efektu nigdy.

    A ja widzialem takie cos na ktorejs planszy na tym programie
    http://www.dobreprogramy.pl/Nokia-Monitor-Test,Progr
    am,Windows,11451.html

  • 3. Data: 2012-03-24 00:09:11
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.03.2012 19:55, Maksymilian Dutka wrote:
> [...]
    > głową patrząc na niego, po poruszeniu głową widać na matrycy jakby
    > siateczkę o oczku ok 1mm. Taki efekt najbardziej widać na białym.
    Norma - widać jesteś wrażliwy a monitor ma niskie odświeżanie (50Hz?) -
    jak nie ruszasz głową to dla LCD nawet 40Hz jest wystarczające... Jak
    nie ruszasz głową :(

    > Ma ktoś jakiś pomysł czy to może być spowodowane? Wiele monitorów LCD w
    > życiu widziałem, ale takiego efektu nigdy.
    Ja mam to nieszczęście, że na wielu widziałem, zwłaszcza na starszych.

    Michoo

  • 4. Data: 2012-03-24 00:25:47
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Maksymilian Dutka napisał:
> [...]
    > Ma ktoś jakiś pomysł czy to może być spowodowane? Wiele monitorów LCD w
    > życiu widziałem, ale takiego efektu nigdy.

    Na 100% nie wiem ale po opisie wnioskuję jakoby przetwornica LEDów
    pracowała na zdecydowanie zbyt niskiej częstotliwości tudzież zdudnia
    się ona optycznie z odświeżaniem obrazu.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 5. Data: 2012-03-24 09:02:49
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-23 19:55, Maksymilian Dutka pisze:
> [...]
    > Ma ktoś jakiś pomysł czy to może być spowodowane? Wiele monitorów LCD w
    > życiu widziałem, ale takiego efektu nigdy.

    a to monitor 3D?

  • 6. Data: 2012-03-26 21:19:01
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2012-03-24 00:09, Michoo pisze:
    > Norma - widać jesteś wrażliwy a monitor ma niskie odświeżanie (50Hz?) -
    > jak nie ruszasz głową to dla LCD nawet 40Hz jest wystarczające... Jak
    > nie ruszasz głową :(

    60Hz, a przynajmniej tyle jest ustawione w sterownikach do karty graf.

    Maksymilian Dutka

  • 7. Data: 2012-03-26 21:19:40
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2012-03-24 09:02, tryton pisze:

    > a to monitor 3D?

    Nie...

    Maksymilian Dutka

  • 8. Data: 2012-03-26 21:28:14
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2012-03-24 00:25, AlexY pisze:

    > Na 100% nie wiem ale po opisie wnioskuję jakoby przetwornica LEDów
    > pracowała na zdecydowanie zbyt niskiej częstotliwości tudzież zdudnia
    > się ona optycznie z odświeżaniem obrazu.

    Zdudnienie wygląda inaczej...

    Maksymilian Dutka