    From: zil0g <z...@m...prl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor Dell P2214 dziwne kolory
    Date: Sun, 30 Mar 2014 20:08:58 +0200

    *Irokez* wdusil[a] knefle:

    >W klasie "domowej" jest różnica jak widzę w zależności od ceny oraz
    >producenta.
    >W tanim jak barszcz Lenovo B570 jaki kupiłem 2 lata temu matryca jest
    >tak gówniana że żal patrzeć. Ale mi ten laptop na wyjazdy od czasu do
    >czasu potrzebny i do auta się podpiąć. Jakbym miał siedzieć na co dzień
    >to kupiłbym co innego. Ale szkoda mi było tysiąca więcej. Ehh
    >rozpieściło mnie stare dobre CRT od NEC'a przy którym aż 9 lat
    >pracowałem zanim nie pojawiły się akceptowalne LCD'ki. A podobnie jak Ty
    >to ująłeś "złotooki" to ja też nie jestem. Po prostu człowiek się
> [...]

    Porownalem wlasnie HP ProoBook 4730s (2lata, matowa) za 2500zl z Lenovo G710
    za 2000zl (nowy, blyszczaca). W tym drugim wg. mnie matryca jest rewelacyjna,
    i zwykle zdjecia i stronki wygladaja calkiem niezle. W 4730s kolory i czern
    sa tak gowniane, ze 8-letni 17" tani biurowy hjundaj deklasuje go pod kazdym
    wzgledem. Co dziwne starsze modele 4720s i 4710s mialy zauwazalnie lepsze.
    Czyli zwyczajnie przyoszczedzili badziewiarze na jednym z wazniejszych elementow.