    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor 19'' - 20'' z wejsciami S-Video i composite (BNC).
    Date: Mon, 24 Oct 2011 08:42:40 +0200

    Dnia 2011-10-23, o godz. 21:05:08
    " " <j...@g...pl> napisał(a):

    > Najgorsze, że znane mi monitory CCTV są 1280x1024 (niby 5:4 w
    > pikselach, ale podają jako 4:3 w rozmiarach), a nie spotkałem
    > ostatnio 1600x1200 (panoramy wszedzie się wpychają).
    > Więc wolałbym 1600x1200 tak jak napisałem w tytule wątku - różnica w
    > monitorze CCTV to zwykle szyba z cienkiego szkła klejonego lub
    > hartowanego przed matrycą (bardziej odporna na dotykanie paluchami)
    > no i wtykany Cinch (RCA) zamiast bagnetowego BNC.

    Ale po co ci tak duża rozdzielczość? Jak masz kamery analogowe to w PAL
    w analogu masz 720×576 a w cyfrze 720×486. HD to panorama wiec 3:4 nie
    za bardzo taka rozdzielczość. Monitor CCTV ma zwykle wejścia BNC a nie
    Cinch. Oczywiście są 1600x1200 tylko nie licz że kupisz je za 1000PLN -
    przygotuj się raczej na kwotę około 3 razy większą i kupno na
    zamówienie albo np. via eBay.

    Zdrówko