  • Data: 2011-10-23 21:05:08
    Temat: Re: Monitor 19'' - 20'' z wejsciami S-Video i composite (BNC).
    Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najgorsze, że znane mi monitory CCTV są 1280x1024 (niby 5:4 w pikselach, ale
    podają jako 4:3 w rozmiarach), a nie spotkałem ostatnio 1600x1200 (panoramy
    wszedzie się wpychają).
    Więc wolałbym 1600x1200 tak jak napisałem w tytule wątku - różnica w
    monitorze CCTV to zwykle szyba z cienkiego szkła klejonego lub hartowanego
    przed matrycą (bardziej odporna na dotykanie paluchami) no i wtykany Cinch
    (RCA) zamiast bagnetowego BNC.

    -----
    > No to nie marudź tylko kup monitor dedykowany do CCTV mający stosunek boków
    3:4.
    > Tylko nie płacz że jest drogo za niszowy produkt jak ci w o połowę tańszej
    panoramie pasy po bokach przeszkadzają.