  • Data: 2011-10-20 08:11:27
    Temat: Re: Monitor 19'' - 20'' z wejsciami S-Video i composite (BNC).
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-10-19, o godz. 14:02:51
    "_THX" <j...@g...pl> napisał(a):

    > Potrzebuję monitor niepanoramiczny (rozdzielczość chętnie 1600x1200
    > lub 1280x1024) z wejściami S-Video i BNC (composite).
    > Może być nowy, ewentualnie lekko używany, poleasingowy (powiedzmy 1-2
    > letni). Mam namiar na podobny Samsung (1280x1024), ale za 1300 zł +
    > vat, a to trochę za drogo (tak do 1100 - 1200 zł brutto by pasowało).
    > Czego szukać?

    Monitoring? ;-) Poszukaj monitorów CCTV - tyle że 19 cali będzie za
    1500-1600 netto. I tyle kosztują - sam stanąłem przed tym problemem.
    Taniej można to zrobić kupując mały TV LCD (22-24 cale) i wybierając
    proporcje 3:4 w menu. Albo zwykły monitor 3:4 z DSub i konwerter
    sygnału. Tu może problemem być spadek jakości sygnału choć jeśli to
    monitoring to i tak zwykle masz sygnał PAL więc wysoka rozdzielczość
    niewiele da. Niestety tanio się za bardzo nie da - musiałem kilka
    miesięcy temu wymienić kilka monitorów w jednym systemie monitoringu i
    był problem - skończyło się na nowych monitorach 20 cali i konwerterach.

    Zdrówko