  • 81. Data: 2009-05-16 15:02:06
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Arni pisze:

    > nie zrozumiałes pytania. Było o to co widac na fotkach, kles jakos
    > dziwnie tancuje z motocyklem i w koncu go kladzie.
    > A ironia o podpisie byla dlatego ze tam nie ma wypadku tylko jakis mały
    > szlif czy cos.

    próbuje palić gumę pod fotkę reportera?
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 82. Data: 2009-05-16 21:54:45
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    a...@g...com napisał(a):
    > i jeszcze skasował policyjną bumę.

    To nie deauville przypadkiem?

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 83. Data: 2009-05-16 22:02:48
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    fv <f...@c...com> napisał(a):
    > Na początek to świetny motocykl, ale .. no trzeba go po prostu po
    > roku-dwóch sprzedać.

    Nasuwa sie nieuchronne pytanie - po co w ogole komus taki motocykl i czemu
    jest z uporczywoscia polecany? I czy kiedykolwiek jakikolwiek inny model
    zajmie w annalach Grupy miejsce mitycznego GS-a? Ja proponuje w to miejsce
    wsadzic nowa Yamahe XJ6. Jezdzi, skreca, przyspiesza, nie zabija moca i
    cena.

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 84. Data: 2009-05-17 07:27:21
    Od: millo <m...@w...pl>

    kakmar napisał:

    Następny dzwon znowu się
    > opisze byle szybciej, i się rednaczowi podobało. Co jakiś czas ktoś
    > napisze dłuższy artykuł, jak akurat zabraknie innyc tematów.

    [ciach]
    > Problem polega na
    > tym że nie wystarczy odpytać "1 naocznego świadka" trzeba się zastanowić
    > czy to co opowiada choć trochę się kupy trzyma. A nie tylko że pasuje do
    > oczekiwań. Warto też pamiętać że już po zdarzeniu, światków "naocznych"
    > co chwilę przybywa.

    I to jest tzw. "swinto prowda". Od dziennikarzy generalnie nie
    oczekiwałbym większego wysiłku umysłowego - poziom kretyństwa jest w tej
    grupie taki sam jak w reszcie społeczeństwa; tak samo z rzetelnością
    pracy. Mam tylko takie dziwne wrażenie, że większość narodu gdy zetknie
    się z motocyklistą f2f nie jest tak krwiożercza jak dziennikarze a wręcz
    normalnie przyjazna. I to dobrze o narodzie świadczy.

    --
    millo
    Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami

  • 85. Data: 2009-05-17 09:48:48
    Temat: Re: "Moment/moc" a bĹ?Ä?dy nowicjusza.
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "millo" <m...@w...pl> wrote
    > Mam tylko takie dziwne wrażenie, że większość narodu gdy zetknie
    > się z motocyklistą f2f nie jest tak krwiożercza jak dziennikarze a wręcz
    > normalnie przyjazna.

    Dziennikarze f2f sa krwiozerczy w stosunku do motocyklistow?
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 86. Data: 2009-05-17 11:49:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Dziennikarze f2f

    W moim kiosku RUCHu nie ma gazety f2f. W dekoderze cyfrowego polsatu nie
    ma tez takiego programu. Sprawdze w radio ale watpie czy znajde.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 87. Data: 2009-05-17 12:05:11
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.05.2009 Kuczu <p...@j...pl> napisał/a:

    > W moim kiosku RUCHu nie ma gazety f2f. W dekoderze cyfrowego polsatu nie
    > ma tez takiego programu. Sprawdze w radio ale watpie czy znajde.

    Bo takie gazety muszą być teraz zapakowane, a takich programów nie ma w
    standardowym pakiecie familijnym ;)
    Zapytaj sprzedawcy, na pewno coś doradzi ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 88. Data: 2009-05-17 20:43:16
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > No, nie wiem, dla mnie GS500 ma na tyle małą masę że się nigdy nie
    > zastanawiałem gdzie ona jest ;) zresztą jest za niski by mógł mieć za
    > wysoko jakąś masę ;)

    hornet jest przecież o 1cm wyższy :P przynajmniej na siedzisku.
    A co do walenia się w zakręt, to tak się dzieje jak się jedzie na flaku :]
    no może nie na flaku, ale ma być 2.25atm, a jak jest już koło 1,9 to się
    wali mocno. No i olej w lagach...
    Ale to wszystkie moto tak mają.

  • 89. Data: 2009-05-17 20:47:03
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

> [...]
    > Wszyscy krytycy GS500 (i innych piecsetek) IMO zapominaja o jednym -
    > kiedys zaczynalo sie od motoroweru lub WSKi125. I dokladnie role wueski
    > pelnia wspolczesne piecsetki polecane na pierwsze moto. _Pierwsze_! Czyli
    > dla kogos, kto ledwie skonczyl kurs i zdal egzamin i ma zerowe
    > doswiadczenie oraz brak prawidlowych nawykow. Wciaz musi pamietac, ze
    > jedynka jest w dol, glowny hamulec to jest w prawej rece miast w nodze -
    > zupelnie odwrotnie niz w samochodzie, no i parkowac trzeba tak, by nie
    > trzeba bylo pozniej uzywac biegu wstecznego do wyciagniecia dryndy z dolka

    dobrze gada - polać mu :] oj gdyby nie mój kochany GS to już pewnie bym
    szorował parę razy.
    No i chyba wszczystko o czym piszesz przerobiłem na szczęście bez większych
    konsekwencji niż kupa strachu.
    Za to kiedy wsiadłem na większe moto (wasze ulubione R1) to zdziwiłem się,
    że jadę juz 150 a wcale tego nie czuje. Gdyby moje pierwsze moto takie było,
    to marnie widzę naukę jazdy...

  • 90. Data: 2009-05-18 07:21:44
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 14 May 2009 23:27:16 +0200) ktos podajacy sie za metalbeast
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > no co ty piszesz - musiałeś jakiś zepsuty mieć ? pół to już by była
    > przesada. Manetka od zamkięcia do otwarcia to jakaś 1/4 obrotu.

    Mozliwe, ze cos pomylilem.

    > Zależy z jaką grupą jezdzisz. Ja jakoś nawijam GSem z plecaczkiem przelotową
    > ok 130 i jest dobrze. Właściwie nie czuje większej różnicy czy z plecakiem
    > czy bez, poza tym,że z plecakiem lepiej w zakręty się kładzie :]

    Jak juz zmienisz motocykl to poszukaj sobie tego postu w archiwum :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/