  • 41. Data: 2009-05-14 21:27:16
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Z tego co ja pamietam, to zeby ja odkrecic do oporu trzeba poltorej
    > obrotu, co wymaga zmiany uchwytu.

    no co ty piszesz - musiałeś jakiś zepsuty mieć ? pół to już by była
    przesada. Manetka od zamkięcia do otwarcia to jakaś 1/4 obrotu.

    > Gdybym jezdzil tylko wokol komina to pewnie GS zostal by ze mna dluzej niz
    > 1,5 roku. Niestety do jazdy w dluzsza trase z pasazerem sie po prostu nie
    > nadaje.

    Zależy z jaką grupą jezdzisz. Ja jakoś nawijam GSem z plecaczkiem przelotową
    ok 130 i jest dobrze. Właściwie nie czuje większej różnicy czy z plecakiem
    czy bez, poza tym,że z plecakiem lepiej w zakręty się kładzie :]

  • 42. Data: 2009-05-14 21:30:17
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Miałem GS500 i uważam, że to co grupa pisze na jego temat to tylko lekka
    > przesada. Motocykl jest źle
    > wyważony i ma bardzo miękkie zawieszenia. Jakiekolwiek próby nauki jazdy
    > po zakrętach będą
    > utrudnione wadami konstrukcji.

    miękki przód to fakt. Można go trochę utwardzić gęstszym olejem i
    sprężynami.
    A co z tym wyważeniem nie tak ? serio pytam, bo nie zauważyłem a kilka
    sprzętów już objezdziłem.

    > Rzeczywiście niektóre motocykle czynią dalsze etapy nauki łatwiejszymi.
    >
    > Na początek to świetny motocykl, ale .. no trzeba go po prostu po
    > roku-dwóch sprzedać.

    ja tam sobie GSa zostawiam na dłużej, bo jezdzi się na nim elegancko :] A
    jak to dłużej minie, to się zastanowie, ale chce żeby został 'w rodzinie'
    :))

  • 43. Data: 2009-05-14 21:35:45
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Myślisz, że ta warstwa byłaby aż tak wredna? Niby tylne koło wyszło na
    > zewnątrz. Jeśli tak, dobrze byłoby udawać się do salonu z papierem
    > ściernym lub szlifierką :)

    Było ostatnio chyba na Discovery, jak gość wypastował opony w
    czopku,były ładne czarne,ale niestety zabił się w pierwszym lekkim
    łuku,zresztą w zeszłym roku widziałem pacjenta który w Bandicie miał
    oponę pomazaną w paski sprayem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 44. Data: 2009-05-15 01:04:19
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote
    > ...co jest cecha wspolna nowicjuszy, a o tym przeciez mowa.
    > :)

    O rany panowie przeciez to oczywiste,
    ze jak sie polozy nogi na podnozkach to
    sterownosc motocykla nawet przy predkosciach
    nieznaczacych zancznie sie poprawia
    a moze zwlaszcza w takich

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 45. Data: 2009-05-15 01:05:57
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> wrote in message
    > Myślisz, że ta warstwa byłaby aż tak wredna? Niby tylne koło wyszło na
    > zewnątrz. Jeśli tak, dobrze byłoby udawać się do salonu z papierem
    > ściernym lub szlifierką :)

    Moze to Ciebie smieszy ale pierwsze 100-150 km
    na nowych gumach nalezy wykonac tak jakbys jezdzil po kisielu.
    to tez powinno byc w faku.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 46. Data: 2009-05-15 01:09:03
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "metalbeast" <p...@-...pl> wrote in message

    > Zależy z jaką grupą jezdzisz. Ja jakoś nawijam GSem z plecaczkiem
    > przelotową ok 130 i jest dobrze.

    Wiesz... zasadniczo wszyscy pierdola
    ze przepisy itd. ale zawsze jak z precelkami ustalalismy
    przelotowa to bylo 160-180.
    Znaczy spokojnie.
    Jakos zyjemy

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 47. Data: 2009-05-15 01:10:49
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "metalbeast" <p...@-...pl> wrote
    > miękki przód to fakt. Można go trochę utwardzić gęstszym olejem i

    Kufraaaaaa.... naprawde nie bede trzymal oleju w lodowce
    i wlewal go przed kazdym winklem!
    Nauczta sie ze olej sie robi gesty
    jak mu zimno a zadki jak sie poci.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 48. Data: 2009-05-15 06:11:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    j...@g...com napisał(a):

    > ciekaw jestem tylko co w takim ukladzie krakowski instruktor poleca

    Szachy. Najlepiej drewniane. Krolowa posuniesz, konia zwalisz a przy tym
    zero ryzyka.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 49. Data: 2009-05-15 07:02:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Spider A.J. pisze:

    > Moze to Ciebie smieszy ale pierwsze 100-150 km
    > na nowych gumach nalezy wykonac tak jakbys jezdzil po kisielu.

    Śmieszy mnie raczej moja koncepcja szlifowania opony papierem. Po
    zmianie opony również staram się zawsze jechać ostrożniej. Jak na razie
    obywało się bez problemów. Co prawda nie myślę o zabrudzonej oponie
    przez 100km, prędzej coś w okolicach 20. Z tym że ja to leszczyk jestem,
    nie zamykam opon, teraz to nawet nie szoruję podnóżkami :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2009-05-15 07:04:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Spider A.J. pisze:

    > O rany panowie przeciez to oczywiste,
    > ze jak sie polozy nogi na podnozkach to
    > sterownosc motocykla nawet przy predkosciach
    > nieznaczacych zancznie sie poprawia
    > a moze zwlaszcza w takich

    No to może do FAQ-a z tym: jak ktoś chce się przejechać na motocyklu i
    ciągnie nogi, natychmiast zabrać mu maszynę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr