  • 31. Data: 2009-05-14 11:16:39
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Pppp... Pppiiiiaa....

    coś Ci się stało? czkawkę masz? stuknąć w plecki?

    --
    gildor
    9'99

  • 32. Data: 2009-05-14 11:17:47
    Od: fv <f...@c...com>

    metalbeast wrote:
    > Ja sobie GSa zostawię na dłuuugi czas, bo
    > wiem, że jeszcze mogę się wiele nauczyć jeśli chodzi o technikę jazdy,
    > szczególnie w zakrętach.

    Miałem GS500 i uważam, że to co grupa pisze na jego temat to tylko lekka przesada.
    Motocykl jest źle
    wyważony i ma bardzo miękkie zawieszenia. Jakiekolwiek próby nauki jazdy po zakrętach
    będą
    utrudnione wadami konstrukcji.

    Rzeczywiście niektóre motocykle czynią dalsze etapy nauki łatwiejszymi.

    Na początek to świetny motocykl, ale .. no trzeba go po prostu po roku-dwóch
    sprzedać.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 33. Data: 2009-05-14 11:22:13
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > coś Ci się stało? czkawkę masz? stuknąć w plecki?

    Zapomnial jak sie Piaggio pisze... :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 34. Data: 2009-05-14 11:51:13
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 11:15, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=xPfw9cUfp3g&feature=r
    elated

    > nie warto
    Tutaj jeszcze lepszy agent:
    http://www.youtube.com/watch?v=dj9M7h55kRI&feature=r
    elated

    Jakieś takie wywrotne te susuki.

    --
    Artur

  • 35. Data: 2009-05-14 12:00:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    a...@g...com pisze:
    elated

    > Tutaj jeszcze lepszy agent:
    > http://www.youtube.com/watch?v=dj9M7h55kRI&feature=r
    elated

    > Jakieś takie wywrotne te susuki.

    Phi tam, Susuki ...
    http://www.youtube.com/watch?v=jf3xhcEHLBc&feature=r
    elated

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 36. Data: 2009-05-14 12:22:20
    Od: a...@g...com

    On 14 Maj, 14:00, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Phi tam, Susuki ...http://www.youtube.com/watch?v=jf3xhcEHLBc&featur
    e=related

    Bo ten był za mocny jak na pierwszy.

    --
    Artur

  • 37. Data: 2009-05-14 18:44:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Arni pisze:

    > bez jaj, nic tam nie widac. Ale oponki przeciez miał z warstwą ochronną

    Myślisz, że ta warstwa byłaby aż tak wredna? Niby tylne koło wyszło na
    zewnątrz. Jeśli tak, dobrze byłoby udawać się do salonu z papierem
    ściernym lub szlifierką :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 38. Data: 2009-05-14 19:09:24
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Arni pisze:

    > a tu potwór ze 4 razy słabszy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Xiio4lqzGm8

    W tych filmikach wspólne jest to, że ludzie asekurują się nogami,
    ciągnąc je po ziemi, wtedy trudniej sterować kierownicą, pilnować gazu,
    czy też użyć przedniego hamulca.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 39. Data: 2009-05-14 19:57:12
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Piotr Rezmer napisał(a):

    > W tych filmikach wspólne jest to, że ludzie asekurują się nogami,
    > ciągnąc je po ziemi, wtedy trudniej sterować kierownicą, pilnować gazu,
    > czy też użyć przedniego hamulca.
    ...co jest cecha wspolna nowicjuszy, a o tym przeciez mowa.
    :)

  • 40. Data: 2009-05-14 21:22:18
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > W giesiepincet ta nauka trwa nieskonczenie i nie konczy sie nigdy, bo ten
    > motur fabrycznie nie skreca. Przejedz sie czyms normalnym i zobaczysz, ze
    > wielu rzeczy nie trzeba sie uczyc. One wychodza same.

    nie chcę cię smucić, ale widocznie jeszcze na moto jezdzić nie potrafisz.
    Znam ludzi którzy pokojnie na GSie przycierają podnóżki i objeżdżają większe
    maszyny. ale mi jeszcze do tego trochę brakuje i odwagi i umiejętności. Jest
    dobrze - bo na początku wcale nie wiedziałem jak skręcać.