  • Data: 2009-05-14 09:51:12
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z Fabryki napisał(a):
    > Pogadaj z Leskiem na temat skrecania i jazdy GS500, odpowiednio
    > zmotywowanemu kierownikowi nawet literkiem trudno przed tym uciec...

    No i luz. Znam takich co szosuwka objezdzaja enduraki w terenie. Ale jak
    mi ktos powie ze GS skreca, hamuje, przyspiesza i jest w ogole super
    przyjazny i do nauki jak znalazl to mu sie zasmieje. Niech sprobuje
    czegokolwiek innego i zobaczy roznice.

    Co nie znaczy ze GS nie ma zalet. Jest tani, wybor na rynku ogromny,
    czesci od groma i tani w eksploatacji.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki