  • Data: 2009-05-14 10:33:52
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: "Greg" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e0f7929a-82d1-4abd-8a01-36dd389053c9@f16g2000vb
    f.googlegroups.com...

    4

    > Warto samemu to przeżyć?

    Takie filmikowe wywrotki też są trochę inne od rzeczywistości, gość po
    prostu chciał przyszpanować na filmiku. Druga kwestia jest taka, że
    ktoś nagle wpada na pomysł "kupię sobie motocykl", idzie do salonu i
    wybiera to co najbardziej sportowe i ma najwięcej mocy bo mu się
    podoba i nie ma pojęcia o tym co to uślizg koła po odkręceniu itd.

    ------
    no tutaj to samo, podręcznikowo

    http://www.youtube.com/watch?v=-UEg1-6iEeo&NR=1