  • Data: 2009-05-14 11:17:47
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    metalbeast wrote:
    > Ja sobie GSa zostawię na dłuuugi czas, bo
    > wiem, że jeszcze mogę się wiele nauczyć jeśli chodzi o technikę jazdy,
    > szczególnie w zakrętach.

    Miałem GS500 i uważam, że to co grupa pisze na jego temat to tylko lekka przesada.
    Motocykl jest źle
    wyważony i ma bardzo miękkie zawieszenia. Jakiekolwiek próby nauki jazdy po zakrętach
    będą
    utrudnione wadami konstrukcji.

    Rzeczywiście niektóre motocykle czynią dalsze etapy nauki łatwiejszymi.

    Na początek to świetny motocykl, ale .. no trzeba go po prostu po roku-dwóch
    sprzedać.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL