eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle"Moment/moc" a błędy nowicjusza.Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!news.master.pl!not-for-mail
    From: "metalbeast" <p...@-...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Date: Thu, 14 May 2009 11:03:37 +0200
    Organization: MasterNET
    Lines: 36
    Message-ID: <gugmpc$3de$1@ns.master.pl>
    References: <s...@p...wsa.lublin.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: ns.master.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1242292516 26100 89.151.0.5 (14 May 2009 09:15:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 May 2009 09:15:16 +0000 (UTC)
    X-Orig-NNTP-Posting-Host: gl10-24.master.pl
    In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:598574
    [ ukryj nagłówki ]


    > W GS500 manetke mozna obrocic 1,5 raza zanim calkowicie otworzysz
    > przepustnice, w SV raz. Jak Ci reka zadrzy na dziurze w jezdni jadac GSem

    No z tym to bym tak nie przesadzał, manetka ma taki sam zakres jak w innych
    motocyklach, ale faktycznie szarpnięcie nią nie spowoduje nagłego wyskoku
    moto spod tyłka.

    > W GSie masz wieksza tolerancje bledu przy ruszaniu manetka, SV wymaga duzo
    > wiekszej precyzji. Ta tolerancja przydaje sie na przyklad przy pokonywaniu
    > zakretow.

    Moje pierwsze moto (i obecne) to właśnie GS500. Pierwszy sezon przelatałem
    ze strachem, bo co chwile byłem spychany do parteru przez to moto. A to
    błędy w zakręcie, a to błędy przy ruszaniu, złe operowanie sprzęgłem i wiele
    innch sytuacji, które mnie zaskoczyły. Na szczęście GS wybacza - większe
    moto mogło by już zrzucić takiego koślawego jeźdźca. Obecnie kolega
    przerabia to samo co ja wtedy. Nie potrafi złożyć moto w zakręt, mota się
    zupełnie jak ja na początku, ale także wybrał GSa na 1 moto.

    > GS zanim sie rozpedzi do 180km/h da Ci jeszcze czas na przemyslenie czy
    > aby na
    > pewno jest to dobry pomysl, SV zrobi to w mgnieniu oka.

    Do tego jeszcze napór wiatru skutecznie hamuje głupie zapędy.

    > Ja sie osobiscie ciesze, ze przygode z motocyklami zaczalem od 500, nauka
    > byla mniej stresujaca dzieki temu.

    Dokładnie tak jest. To tak jak w crossie. Zaczyna się od małej pojemności
    125 (43KM :) i uczy się techniki jazdy. Ci co zaczynali od 250tki (60KM?)
    mówią, że to była walka o przetrwanie a nie przyjemna jazda.
    I to samo jest na szosie. Ja sobie GSa zostawię na dłuuugi czas, bo wiem, że
    jeszcze mogę się wiele nauczyć jeśli chodzi o technikę jazdy, szczególnie w
    zakrętach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: