-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment dokręcania śrub w kołach
Date: Sun, 17 Feb 2019 18:28:20 GMT
Organization: vw watercooled
Lines: 37
Message-ID: <X...@l...net>
References: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="c51e01a97a4dcea2930272bb6a126997";
logging-data="30341";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18Y9SdlcqR6oZhBsj4NcBYOWDYXfYNIinM="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:9Atm6SZmwy4B6YrD14c0VwS8SZc=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650331
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:
> Oglądam tu posty Kolegów w sprawie śrub w kołach i widzę, że klucz
> trzeba przedłużyć rurą, żeby od/do-kręcić.
można stanąć na tym małym fabrycznym kluczu.
> Sprawdziłem w tabeli, że moment dokręcania śrub w kołach to
> przeważnie 100-110 Nm, chociaż trafiają się auta, gdzie jest 180
> (VW Multivan). Najzwyklejszy klucz ma 30 cm długości, więc mamy
> siłę 40-70 kG zakładając, że przykładamy siłę nie na samym końcu
> klucza, tylko 25 cm od główki.
niektórzy mają paranoję że za słabo i koło odpadnie.
> Wydaje mi się, że używanie rury przedłużającej może świadczyć, że
> ktoś wcześniej do****lił na maxa, albo śruby są pordzewiałe.
stalowe felgi dociągają jak rdzewieją.
> Inaczej przeciętny facet bez przedłużki potrafi te 50 kG dać z
> siebie. No chyba, że gatunek męski jest na wyginięciu i wypiera
> go jakiś twór eunuchoidalny.
nom może 50 kG dać z siebie dopóki jeszcze nie ma rwy kulszowej.
Życie zacina się po czterdziestce :)
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.19 19:51 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 20:01 J.F.
- 17.02.19 20:05 J.F.
- 17.02.19 20:54 Pszemol
- 17.02.19 21:12 J.F.
- 18.02.19 00:12 Pszemol
- 18.02.19 04:19 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 05:06 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 09:08 Mateusz Viste
- 18.02.19 09:48 WS
- 18.02.19 13:04 Pszemol
- 18.02.19 13:06 Pszemol
- 18.02.19 13:10 Pszemol
- 18.02.19 13:08 J.F.
- 18.02.19 15:17 viktorius
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=