-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!not-for
-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Wed, 29 Sep 2010 02:49:18 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 24
Message-ID: <i7u2ih$br7$1@news.task.gda.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7qrlm$dhj$2@inews.gazeta.pl> <i7rimf$11j$5@news.task.gda.pl>
<i7sori$1d2r$1@news.mm.pl> <i7ti5u$9vc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-29-22.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1285721489 12135 77.115.29.22 (29 Sep 2010 00:51:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 00:51:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
Thunderbird/3.0.8
In-Reply-To: <i7ti5u$9vc$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313653
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-28 22:13, Jurand pisze:
>
>> Wez juz nie pierdol.
>> Jak dobrze widze to masz E39 z 3.0d i tam masz ciut nowoczesniejsza
>> skrzynie niz w E34, ktora glownie rozni sie tym, ze dolozyli mozliwosc
>> manualnej zmiany biegow, a tak to jest stary dobry automat z konwerterem.
>
> Nie do końca. W E34 masz skrzynię produkcji ZF. Zajebiście trwały
> automat 5-biegowy. W E39 masz skrzynię GM. Gówno do potęgi, często nie
> dożywające 150 tysięcy kilometrów.
>
Posłuchaj cymbale, bo widzę że pozjadałeś wszystkie rozumy.
Po pierwsze: W BMW E39 194KM BMW stosowało skrzynie ZF oraz GM.
Jest kilka wersji tej skrzyni:
06/1999 09/2000 A5S 360R - VT
09/2000 09/2001 A5S 390R - WG
09/2001 09/2002 A5S 390R - WZ
09/2002 09/2003 A5S 390R - YP
09/2002 A5S 390R - ZM
Po drugie: Skrzynia wytrzymuje bardzo duże przebiegi, jeżeli się
odpowiednio ją eksploatuje (czyt. nie zarzyna i wymienia w niej olej)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 02:50 Filip KK
- 29.09.10 08:07 Mariusz Chwalba
- 29.09.10 08:21 Karolek
- 29.09.10 08:22 Karolek
- 29.09.10 08:30 J.F.
- 29.09.10 15:34 Filip KK
- 29.09.10 18:31 DoQ
- 29.09.10 18:37 Sylwester Łazar
- 29.09.10 20:02 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 29.09.10 20:17 Jurand
- 29.09.10 22:14 Robert Rędziak
- 30.09.10 06:59 V-Tec
- 30.09.10 07:03 V-Tec
- 30.09.10 08:29 Sylwester Łazar
- 30.09.10 10:31 Sylwester Łazar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa