eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Sun, 26 Sep 2010 18:56:33 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 49
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c637e$0$27027$65785112@news.neostrada.pl> <i7hod8$a0p$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net>
    <s...@d...wkurw.org>
    <s...@c...net>
    <4c9e5a4c$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <op.vjm04mzbh2iph9@evo>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c9f53df$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4c9f6ebe$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285527393 24885 194.63.133.138 (26 Sep 2010 18:56:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Sep 2010 18:56:33 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312773
    [ ukryj nagłówki ]

    On 26 Sep 2010 16:03:10 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > "Nie chodzi o to, że mierzy moc na kołach w sensie dosłownym, tylko ze
    > jest to wielkość najbardziej "natywna" z punktu widzenia hamowni z
    > wymienionych (moc/moment na kołach/na silniku) więc nie ma co się z tego
    > wyśmiewać."

    Wielkrotnie powtórzona bzdura nie stanie się prawdą.

    > Kontekst mojej wypowiedzi to wyśmiewanie wykresu mocy na kołach więc nie
    > wiem po co tu wyjeżdżasz z jakimś wykresem "zmiany prędkości rolek w
    > czasie".

    Gdzieś napisałem coś o wykresie ,,zmiany prędkości rolek w
    czasie''? Wskażesz? Czy nadinterpretujesz.

    > Nikt takich wykresów nie robi, bo i po co, a wykresy mocy na
    > kołach są w normalnym użyciu (głównie w usa).

    Bo tam nikt się nie trzepie estymowaną mocą na kole zamachowym.
    Bo jest estymowana i nie przekłada się bezpośrednio na osiągi.

    >>> Z punktu widzenia działania typowej hamowni dużo łatwiej uzyskać wykres
    >>> mocy na kołach niż np. momentu na silniku.
    >>
    >> A jeszcze łatwiej momentu na kołach.
    >
    > Niby dlaczego łatwiej?

    Pomyśl.

    > Podział na inercyjne i obciążeniowe nie jest jakiś sztywny.

    Nie? A czy Ty w ogóle wiesz, jak działa hamownia? (uwaga, to
    jest pytanie, teraz będzie trudne słowo, retoryczne).

    > Nie wiem, być
    > może są jakieś hamownie, które mierzą moment, tylko w jakim celu? I
    > dokładnie w jaki sposób? Może podać przykład takiej hamowni?

    Zacznij od zapoznania się z zasadą działania urządzenia pod
    nazwą ,,hamulec elektrowirowy''.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: