eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: ALi <n...@l...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Sat, 25 Sep 2010 14:23:49 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 25
    Message-ID: <op.vjk8pzxth2iph9@evo>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 42-177.89-161.tel.tkb.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1285417451 16517 89.161.42.177 (25 Sep 2010 12:24:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Sep 2010 12:24:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.62 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312638
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 24-09-2010 o 09:34:57 Wangog <W...@g...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Wytlumaczcie mi prosze dlaczego wszyscy i wszedzie podaja w 90% tylko
    > moc silnika wyrazona z KM?
    > Przeciez moc to predkosc a dopiero moment obrotowy to elastycznosc
    > silnika, przyspieszenie i frajda z jazdy.
    > Nauczylem sie tej zasady gdy najpierw mialem Carine E z moca 107 KM (125
    > Nm) a teraz posiadam C klase CDI ktora ma 125 KM i 300 Nm.
    > Jazda jest nieporownywalnie "ciekawsza".
    > Wiem ze diesle z zasady maja wiekszy moment ale to tutaj nie o to chodzi.

    Najważniejsza jest siła ciągu. Te moce, momenty to jakaś abstrakcja.

    --
    Pozdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: