eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMokry intercoolerRe: Mokry intercooler
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mokry intercooler
    Date: Sun, 13 Jun 2010 19:54:16 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <hv360a$apc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d...@u...googlegroups.com>
    <hv3553$ue2$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.138.35.static.telsat.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276451658 11052 83.142.138.35 (13 Jun 2010 17:54:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2010 17:54:18 +0000 (UTC)
    X-User: charwel
    In-Reply-To: <hv3553$ue2$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288522
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-13 19:39, megrims pisze:

    > Ale mam pytanie. Krąży jako legenda miejska taka historia, że
    > był sobie diesel. Puszczała turbina i silnik zaciągał rozpylony olej
    > razem z powietrzem jako "mieszanke". I podobno jechał na tym "paliwie".
    > Efekt, że nagle silnik dostaje "kopa". Jak da się zdusić hamulcem
    > do obrotów biegu jałowego, no to turbo nie pompowało oleju z powietrzem,
    > i silnik chodził pomału. Ale dodanie gazu.. jedynka.. i rakieta..
    > Silnik zamykał obrotke a potem korbowód bokiem wychodził, albo coś
    > takiego. Słyszałem, że w latach 2004-2006 spotkało to kilkanaście
    > Lagun.
    >
    > Czy to legenda miejska (bzdura), czy to jest możliwe?
    >
    > Oczywiście moja intencją nie jest przyprawianie autora wątku o zawał.

    Ja miałem podobne zjawisko w Mondeo MKII 1.8TD jak mi pompa padała.
    Nie wiem co się działo, ale jak stałem dłużej w korkach, to silnik
    zaczynał chodzić nieregularnie i dodanie gazu przy ruszaniu powodowało
    wskakiwanie na wysokie obroty, aż do odcięcia. Czasem udało mi się go
    przydusić sprzęgłem i hamulcem.
    Po regeneracji pompy się to nie powtórzyło.

    pozdrawiam
    charwel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: