  • Data: 2010-10-01 09:14:38
    Temat: Re: Mokre siedzenia
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-09-2010 o 09:31:02 Rafał <r...@o...pl> napisał(a):

    > W dniu 30.09.2010 07:54, Wojciech "Spook" Sura pisze:
    > Tylne fotele powinny się demontować beż większy problemów, jeżeli nie
    > jest przewidziane ich wyjmowanie w formie różnego rodzaju zatrzasków i
    > haków to w najgorszym przypadku do odkręcenia będzie kilka śrubek i to
    > raczej bez demontowania czegokolwiek dodatkowego, jakiś okładzin czy tym
    > podobnych.
    > Przyjrzyj się im dobrze, na pewno się da to w miarę prosto zrobić.

    Siedziska udało mi się wymontować bez problemów, okazuje się, że po
    podniesieniu można je banalnie łatwo wyjąć z zawiasów bez żadnych
    narzędzi; Przesuszyłem je całą noc przy kaloryferze ustawionym na maksimum
    i rano były już suche (suszyłem ze wszystkich stron). Przy trochę
    ładniejszej pogodzie przejadę się gdzieś kawałek i zrobię generalne
    wietrzenie. Oparcia były wilgotne tylko na dole, sprawdziłem wczoraj, że
    już wyschły.

    Najchętniej wstawiłbym auto na dzień do jakiegoś ciepłego garażu, ale
    niestety najpierw trzeba takowy mieć :)

    Dziękuję wszystkim za porady!

    Pozdrawiam -- Spook.