  • Data: 2012-04-03 01:26:48
    Temat: Re: Moje mikrofony
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jlc4lq$bs4$1@inews.gazeta.pl...
    > Ciekawe, czy w Polsce znalazłbym nabywcę za porządne pieniądze.
    > Pozdrawiam fachowców,

    W Polsce jak to w Polsce wszyscy liczymy na okazję ;-)
    Ja znam kilku szaleńców co by chciało te mikrofony mieć i świadomi są ich
    ceny - tej transakcyjnej a nie życzeniowej. Często niestety jest tak, że oni
    kupują za granicą a nasi ślą za granicę - wtedy wszyscy są bardziej
    spełnieni w poczuciu dobrego interesu na światowym poziomie ;-). Mnie tam
    nie stać i sobie tak rzeźbie w tym g.
    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz