  • Data: 2012-04-03 11:11:42
    Temat: Re: Moje mikrofony
    Od: " Wmak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W Polsce jak to w Polsce wszyscy liczymy na okazję ;-)
    > Ja znam kilku szaleńców co by chciało te mikrofony mieć i świadomi są ich
    > ceny - tej transakcyjnej a nie życzeniowej. Często niestety jest tak, że oni
    > kupują za granicą a nasi ślą za granicę - wtedy wszyscy są bardziej
    > spełnieni w poczuciu dobrego interesu na światowym poziomie ;-). Mnie tam
    > nie stać i sobie tak rzeźbie w tym g.

    Ciekaw jestem, jak to "g" się nazywa i kto/co zrobiło mu kuku - może czas a
    może ktoś potraktował to tak jak ja pierwszy w życiu spotkany dynamiczny
    mikrofon (bardzo dawno temu).
    Mikrofon zniekształcał głos przystawiany do ust.
    Miał postać dużego, ciężkiego jajka z sitkiem. Firmy nie było albo nie
    pamiętam.
    Zdjąłem sitko i zobaczyłem pomarszczoną folię aluminiową - aha, jakaś osłonka
    - wydłubałem.
    To była membrana z cewką, jak to jest w dynamikach (właśnie się dowiedziałem).
    Dobrze, że w Warszawie byli wtedy fachowcy, potrafiący taką membranę dobrać
    ("zrobiliśmy na AKG"), nawet zdjąć charakterystykę.
    Obudowę dałem do piaskowania zniszczonego lakieru, chromowania - taki śliczny
    kilka lat był używany na estradzie.