  • Data: 2019-01-06 13:01:41
    Temat: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 11:39:25 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > To akurat trzeba pochwalić. Pewien pracownik biura patentowego
    > też się kiedyś uparł podważać uznaną od 300 lat fizykę. :-)

    No nie, jakby podwazal, to by zostal zignorowany i zapomniany.
    Akurat mial szczescie i ona ciut wczesniej juz zostala podwazona.

    No ale potem bylo 100 lat doswiadczen, i co - nikt nie odkryl, ze on
    nie mial racji ?

    > Ale, ale! Jednakową dla każdej długości fali? To też trzeba koniecznie
    > sprawdzić! ;->

    Jak najbardziej, tylko ze to juz dawno temu sprawdzono.
    Aczkolwiek ... mozna by powtorzyc, moze np ja jakiejs czestotliwosci
    jest maly pik..

    J.