    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Date: Sat, 5 Jan 2019 14:58:15 +0000 (UTC)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Proponuj? u?ywa? poj?cia z sensem.

    Slusznie. Tylko wiesz, zeby widziec sens to trzeba czytac ze
    zrozumieniem. A jak cos jest niejasne to pytac. Zeby nie
    bylo ze robie to co mi sie u innych nie podoba, to fraza
    "O nasrepny specjalista ..." to dla mnie czysty sum. Innymi
    slowy nie ma zielonego pojecia co chciales powiedziec.
    Jak masz cos do powiedznia to to napisz po ludzku.

    --
    Waldek Hebisch