    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 2 Jan 2019 00:24:01 -0800 (PST)
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 08:58:47 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Ale w SIWZ jest warunek, że laser powinien emitować specjalnego rodzaju
    > światło, które porusza się z prędkością bezwzględną, niezależną od układu
    > odniesienia. Może się zatem okazać, że preliminowana kwota nie zostanie
    > uruchomiona gdy przy odbiorze zamówienia wyjdzie, iż wykonawca nie sprostał
    > zadaniu.

    > Jarek

    Nic podobnego. Ja nie stawiam zadnych warunkow. Interesuje mnie jedynie aby
    taki zegar po prostu chodzil. Jak moje pomiary nie wykaza zadnych zaleznosci
    to również będzie to sukces. Przerobie go na zegar scienny, który powiesze
    sobie w salonie. Bede miał wykres zaleznosci czestotliwosci jego chodu od czasu
    lokalnego dzięki czemu będę mogl obliczyć która jest godzina. Mam nadzieje, ze
    taki zegar nie będzie ustepowal dokladnosci wskazan zegara atomowrgo a będzie od
    niego znacznie tanszy.

    Pozdr
    Tornad