    From: "eSERWERY" <t...@e...com.SPAM>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Moje 3 grosze czyli amerykanski punkt widzenia
    Date: Wed, 25 Sep 2002 22:42:51 +0000 (UTC)

    Użytkownik "wladek" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:amq6nj$3vv$1@news2.tpi.pl...
    > Witam,

    > Dokładnie: w wielu miastach amerykańskich połączenia lokalne wciąż nie
    > są taryfikowane, ale w znacznej części są taryfikowane i to słono.
    > Operatorzy wykorzystują każdą szansę, by to wprowadzić taryfikację.
    >
    > Szansą bywa zmiana granic miasta, w którym dawny monopolista dostał
    > niegdyś koncesję wymagajacą bezpłarnych połączeń lokalnych, bywa nią też
    > deregulacja (zmiana warunków koncesji w wyniku wprowadzenie konkurenta
    > na ten sam teren), bywa też zmiana zakresu usług (np. 'okazja'
> [...]
    Witam,
    Nie zgodze sie z tym, w wiekszosci polaczenia lokalne sa bezplatne, malo
    tego nie spotkalem sie z operatorem gdzie polaczenie lokalne bylo by platne
    a mieszkalem w Indianie i na Florydzie, interesowalem sie tym takze wiec ale
    nie spotkalem operatora by pobieral oplate za polaczenie lokalne. Z
    ciekawosci mozesz podac mi nazwe operatora ktory pobiera oplaty za
    polaczenia lokalne?

    Co do mozliwosci wyboru operatora to z tym nie jest tak rozowo, w wiekszych
    miastach nie ma problemu lecz w mniejszych dziala jeden-dwu operatorow, fakt
    ze zalezy im na klientach i podlacza praktycznie wszedzie telefon, nawet do
    przyczepy samochodowej w ciagu kilku dni. Ja czekalem 3 dni, byl to Sprint
    (ale nie do przyczepy :)

    Z pakietem long-distance nie ma problemu, sa setki firm ktore to oferuja,
    jest duza konkurencja widzialem nawet nielimitowana ilosc polaczen za $49.

    Rozmowy przez telefon komorkowe sa tansze, pewnie glownie przez to iz
    amerykanie dostaja duzo minut darmowych w abonamencie, pamietam ze na
    florydzie placilem $29 za 400 darmowych minut w dzien oraz nielimitowana
    ilosc minut wieczorami i weekend'ami. Wiem ze VoiceStream przebil teraz
    wszystkie sieci komorkowe w USA oferujac 3500 darmowych minut miesiecznie za
    $49.

    Pozdrawiam,
    Tomek O.

    --
    eSERWERY.com - Web Hosting
    Serwery Wirtualne - 200MB, DARMOWA DOMENA, CGI, PHP, MySQL, Super Cpanel !

    SERWERY DEDYKOWANE - cel. 1.7Ghz, 512MB RAM, 60GB HDD, 100GB transferu -
    399PLN/miesiac