  • 231. Data: 2013-02-02 21:46:05
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z sonodroidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Na czesc telefoniczna w LG 700 rowniez nie narzekam.

    zmieniam strategie, narzekam nie na androida tylko pozal sie "borze"
    programistow Sony, pewnie z Indii :]

  • 232. Data: 2013-02-02 22:03:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zmieniam strategie, narzekam nie na androida tylko pozal sie "borze"
    > programistow Sony, pewnie z Indii :]

    http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY
    A następnie użyj telefonu jako telefonu a smartfonem sie baw bo głownie
    do tego aktualnie służy ;)

    --
    marfi

  • 233. Data: 2013-02-02 23:32:26
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik marfi napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY
    > A następnie użyj telefonu jako telefonu a smartfonem sie baw bo
    > głownie do tego aktualnie służy ;)

    wlasnie sie zabawiam, e 52 wrocil do lask jako primary tel do pracy

    :)

    teraz sie zastanawiam, czemu niektore apki na nexusie dzialaja inaczej
    niz na xperii - niby te same...

    ale to juz rozrywkowo...

    ...jednam szlag by mnie trafil jakby apka na PC miala inne opcje niz ta
    sama zainstalowana na laptopie :D

  • 234. Data: 2013-02-03 10:43:57
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2013 19:46:48 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > moge, ale w E52 moglem wpisywac od razu, tutaj musze kliknac, pojawia
    > sie klawiaturka, i dopiero moge klikac dalej

    Wybrales telefon bez klawiatury, to chyba sie liczyles z tym ze bedzie sie
    pojawiac i znikac :-)

    To ile tych kontaktow E52 pokazywala ? przeciez tam ekran maly, bez zdjec
    czy jak ? No ale fakt - niby smartfon, a opcji wyswietlania nie ma zadnych.
    Niczym windows7

    P.S. W nokii C6 mnie wk* ze nie ma tej ekranowej klawiatury.
    Sprzetowa jest znacznie wygodniejsza, ale czasem jest pare literek i nie
    chce mi sie rozkladac, szczegolnie gdy jedna reka musze robic.
    A oni mi wtedy tylko numeryczna oferuja ... noz nowoczesny (juz nie)
    smartfon, a stukac musze jak w najstarszym telefonie :-)

    > Dla mnie to telefon, powinien wiec miec ergonomię telefonu.

    U mnie jest z boku lista literek, po pierwszej wybiera sie szybko ..

    J.

  • 235. Data: 2013-02-03 11:43:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 06:26:11 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Wez Bratka, przeciez nic się nie zmieniło :-)

    Ale racje ma. Przyciski byly wygodniejsze niz tarcza.
    I sa wygodniejsze niz dotykowy ekran.

    No ale to juz nie wina systemu, ani nawet dotykowego ekranu, tylko tego kto
    wybral sobie niewygodny telefon.

    Chociaz ... a gdyby tak z jednej strony klawiatura i maly wyswietlacz, a z
    drugiej duzy dotykowy ?

    J,

  • 236. Data: 2013-02-03 12:17:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chociaz ... a gdyby tak z jednej strony klawiatura i maly wyswietlacz, a z
    > drugiej duzy dotykowy ?

    To już też graliśmy, wiele razy. I też klapa ;-)

  • 237. Data: 2013-02-04 00:41:17
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    No to jeszcze kamyczek do ogodka xperia/android :/

    Myslalem, ze w takim razie pouzywam fona jak zabawki - czyli jako
    mptrójki, bede chodzil i sluchal muzy z telefonu - szpan.

    Tylko uszy mi zwiedly :(

    Pomijajac durne ostrzezenie, co mi blokowalo max glosnosc (bedziesz
    gluchy jak bedziesz sluchal glosno)

    to sie okazalo ze max glosnosc to jakies 3/4 tego co mam w mptrojce (tez
    od sony :])

    ale nie to problem... problem to jakosc dzwieku... a wlasciwie brak
    jakosci... :/

    sonqualizer nie daje rady, wlasciwie co sie nie ustawi to jedyna roznica
    w tonach wysokich (som lub ich ni ma). Wzmocnione basy ... tak to ja mam
    na empetrojce bez basow...

    mozliwosc zmiany utworu (next, skip, prev) niemozliwa bez patrzena na
    ekran, ale najpierw trza wlaczyc ekran.... :/

    No dobra, jako mp3 sie nie nadaje...

    NO ALE TO MIALA BYC ZABAWKA (<1000 zl telefon znaczy smartfon to zabawka).

    Jako zabawka sie nie sprawdza.

    JAko telefon (biznesowy) sie nie sprawdza.

    JAko "tablet" sie nie sprawdza ;)

  • 238. Data: 2013-02-04 00:46:50
    Temat: Re: Moja pierwsza trauma z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Niniejszym podsumowuje.

    Moje pierwsze spotkanie z telefonem dotykowym z systemem android -
    to byla trauma.

  • 239. Data: 2013-02-04 01:33:30
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Feb 2013 00:46:50 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > Niniejszym podsumowuje.
    >
    > Moje pierwsze spotkanie z telefonem dotykowym z systemem android -
    > to byla trauma.

    ...dla was obu :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 240. Data: 2013-02-04 05:31:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lut, 00:41, Mr Misio <m...@g...pl> wrote:

    > Jako zabawka sie nie sprawdza.
    >
    > JAko telefon (biznesowy) sie nie sprawdza.
    >
    > JAko "tablet" sie nie sprawdza ;)

    A gwozdzie probowales nim wbijac? ;)