    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Date: Mon, 04 Feb 2013 00:41:17 +0100

    No to jeszcze kamyczek do ogodka xperia/android :/

    Myslalem, ze w takim razie pouzywam fona jak zabawki - czyli jako
    mptrójki, bede chodzil i sluchal muzy z telefonu - szpan.

    Tylko uszy mi zwiedly :(

    Pomijajac durne ostrzezenie, co mi blokowalo max glosnosc (bedziesz
    gluchy jak bedziesz sluchal glosno)

    to sie okazalo ze max glosnosc to jakies 3/4 tego co mam w mptrojce (tez
    od sony :])

    ale nie to problem... problem to jakosc dzwieku... a wlasciwie brak
    jakosci... :/

    sonqualizer nie daje rady, wlasciwie co sie nie ustawi to jedyna roznica
    w tonach wysokich (som lub ich ni ma). Wzmocnione basy ... tak to ja mam
    na empetrojce bez basow...

    mozliwosc zmiany utworu (next, skip, prev) niemozliwa bez patrzena na
    ekran, ale najpierw trza wlaczyc ekran.... :/

    No dobra, jako mp3 sie nie nadaje...

    NO ALE TO MIALA BYC ZABAWKA (<1000 zl telefon znaczy smartfon to zabawka).

    Jako zabawka sie nie sprawdza.

    JAko telefon (biznesowy) sie nie sprawdza.

    JAko "tablet" sie nie sprawdza ;)