  • 11. Data: 2009-10-21 18:34:55
    Temat: Re: Moj zlom - HD V-ROD (VRSCDX)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    ***"Leszek Karlik"
    A, fakt, to Rzecznik Konsumentów.

    Rzecznik w Wawie ma terminy napisania pisma od pol roku w gore - tylko dla
    cierpliwych.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 12. Data: 2009-10-21 18:46:51
    Od: "ContactSign.com" <i...@c...com>

    > A tak na boku: hamulce a nie chamulce. Tak jak Harley a nie Charley.

    Lelum Polelum, to ja Magic ale jako nie Magic co by Magic nie mowil ze
    byl jako pierwszy Magic, bo w sumie pewno wiecej sie udzielal jako
    Magic.

    Z tymi chamulcami - to az sie wstydze. Charley specjalnie po ch - nie
    lubie juz tej marki.

    Dzieki wszystkim za posty.
    Zrobie tak: jesli jutrzejsza rozmowa nie pomoze to poprosze o pisemna
    argumentacje. Wtedy Mail do Milwuakee + do programu TV co sie takimi
    sprawami zajmuje. Oczywiscie powiem i o tym co bede chcial zrobic i
    dam Tydzien na rozpatrzenie sprawy ponownie.

    Ale czy zdarzylo sie wam juz widziec rdze na 1.5 rocznym Motongu?
    Przez Zime garazowany, snieg moze z 2 razy mial okazje zobaczyc... a
    moze 12 tys km to za duzo jak na HD?
    Nie mam pojecia...

    Jutro jak bede w warsztacie zrobie Fotki (nie pomyslalem wczesniej) i
    zapodam linka, tak na zas jak ktos by chcial HD V-RODa qpic, co by
    wiedzial na co spojrzec.

    Dzieki.
    Jutro napisze jak poszlo.

  • 13. Data: 2009-10-21 20:10:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:
    > Hej Koledzy
    >
    > Mam Problem... moj Motor rdzewieje.

    Dobra. Odkupie go za pincet. Niech strace.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-10-21 20:23:40
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Paź, 22:10, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Dobra. Odkupie go za pincet. Niech strace.

    A za drugie pincet pomalujesz u Grzybola?

    --
    Artur
    Zygzak 12 już nie hałasujący

  • 15. Data: 2009-10-21 20:27:46
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "KLOSZ" po drugiej stronie barykady stoi:

    > Teraz przedsiebiorcy juz tak stresowo nie reaguja jak kiedys na haslo
    > "Panstwowa Inspekcja Handlowa", bo i umocowanie prawne tej instytucji
    > mocno oslablo.
    >
    > Ech, rozpisalem sie, ale to pewnie dlatego, ze zona sie tym zawodowo
    > zajmuje i sie naslucham codzien o takich kuriozach, ze glowa mala.

    I bardzo dobrze, że mocno osłabło. Teraz doszło do takich paranoi, że każdy
    rwie się do kontroli ile wlezie. Nic tylko kontrolować i kontrolować - od
    marchewki po sznurówki w bucie. Łazą takie pasożyty od sklepu do sklepu i
    jak a amoku; kontrola, kontrola z wypiekami na twarzy. A do roboty
    pasożyty!!! Najpierw coś sami wyprodukujcie, a potem sobie mozecie
    kontrolować. Pieprzone urzędasy!!!

    Ech, rozpisałem się, ale to pewnie dlatego, że żona zawodowo prowadzi budkę
    z hot-dogami i się naslucham codzień o takich kuriozach, że głowa mala.;-)

    Zdroofka Johnny

  • 16. Data: 2009-10-21 20:36:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > A za drugie pincet pomalujesz u Grzybola?

    Nie, sam sobie polakieruje.

  • 17. Data: 2009-10-21 20:57:10
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    johnny pisze:

> [...]
    > jak a amoku; kontrola, kontrola z wypiekami na twarzy. A do roboty
    > pasożyty!!! Najpierw coś sami wyprodukujcie, a potem sobie mozecie

    No pewnie, ze bardzo dobrze. Tylko kontrolowac i kontrolowac. Ale z tymi
    pasozytami i pieprzonymi urzedasami to juz troche pojechales, bo jednak
    niektore urzedasy i niektore kontrole sie do czegos przydaja.

    > Ech, rozpisałem się, ale to pewnie dlatego, że żona zawodowo prowadzi budkę
    > z hot-dogami i się naslucham codzień o takich kuriozach, że głowa mala.;-)

    No to, szczesliwcze, masz jedno zrodlo z ktorego mozesz bez obaw o swoje
    zdrowie zjesc Hot-doga z surowkami ;-)

    > Zdroofka Johnny

    Zdrowko
    KLOSZ

    P.S. Tylko, zeby nie bylo... moja zona nic nie kontroluje, bo cos mi tu
    takim wlasnie zrozumieniem sprawy zawialo do Johnnego... ;-)

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 18. Data: 2009-10-21 21:13:49
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    de Fresz pisze:

    > Ufff! No nie powiem, jak to zobaczyłem, to różne dziwne myśli zaczęły mi
    > biegać po głowie ;-)

    Mnie tez, dobrze ze nie napisal ze toto nie jedzie, nie hamuje i nie
    skreca. Moze zapomnial ;)

    A Magic'a jakos na HD-czopku nie widze ;]

    Pzdr
    PS: i tak caly image kultowego H-D poszedl w buraki...
    --
    marider
    Wsciekla R1 (XYZVTS itd) + dodatki

  • 19. Data: 2009-10-21 22:07:16
    Od: "Muti" <m...@p...media.pl>

    Uzytkownik "Magic" <l...@d...com> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...
    Hej Koledzy

    //Mam Problem… moj Motor rdzewieje.

    Rzeczoznawca a potem pozew sadowy .
    A na przyszlosc troche rozumu przy wyborze motocykla :)
    Zobacz sobie jak sa wykonane amerykanskie samochody .... (no moze poza
    Corvetta::)
    Niektóre wygladaja nawet pieknie (nowe Camaro, Challanger, Mustang itp) ale
    jak wsiadziesz do srodka to Opel Vectra to wypas :).

    pozd.
    Muti

  • 20. Data: 2009-10-21 22:15:56
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KLOSZ <k...@w...pl> wrote:

    >P.S. Tylko, zeby nie bylo... moja zona nic nie kontroluje,

    W sensie, ze utracila kontrole?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10