  • 141. Data: 2013-01-31 16:32:06
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-01-31 16:24, Mr Misio pisze:

    > Nooo a kwestia kalendarza, konta google, zjadania baterii w jeden dzien?
    >
    > PAtrze na te statystyki i w moim tel 45% zuzycia baterii ekran, 23%
    > wifi. Tylko ekran "wlaczam" na chwile jak mam zadzwonic. A wifi siedzi
    > ciagle. 24/24.
    >
    > Wada smartfonow jest wiec energozerny ekran. Nie wifi, nie BT, nie GPS.
    > Ale ekran.

    Kalendarz to nawet nie wiem, ja nie mam powiązania z tym na koncie
    Googla. Ale jeśli faktycznie ten default wymaga konta, to można sobie
    wgrać niedefault.
    Jeśli będziesz używał tylko do dzwonienia/sms i nie robisz jako
    akwizytor, to powinno 2-3 dni na luzie wytrzymać.
    Ale to jest SMARTFON - on nie słyży tylko do dzwonienia - do tego się
    kupuje coś parę razy tańszego i bez iOSa/androida/WP.

  • 142. Data: 2013-01-31 16:33:31
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > I jedna ważna rzecz - nie ma czegoś takiego jak ANnroid na i5800. Jak
    > nie odpowiada, to się zmienia na wersję starszą, nowszą albo
    > modyfikowaną na pierdyliard sposobów. To jedna z głównych zalet androida
    > - nie jest się przywiązanym do tego, co dał producent fona/operator.

    No widisz. A ja bardzo sobie chwale co dawal mi producent w nokiach e5x,
    i bylem tak zadowolony, ze nie myslalem, ze cosbym tam wymienil. Bo brak
    GPS w e51 to brak hardware.

    A tutaj slysze - masz Androida i ci sie nie podoba, zmien sobie na
    innego androida

    LOL :D

  • 143. Data: 2013-01-31 16:35:36
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-01-31 16:11, Mr Misio pisze:
    > Czy ja dobrze widze, ze nie moge przypisac dzwonkow do grup?
    >
    > Rozumiem, ze musze do tego sciagnac zapewne jakas osobna apke...
    >
    > Tak samo z przypisaniem dzwiekow do SMSow lub kontaktow... Wuklikalem
    > juz chyba wszystkie miejsca...
    >
    > Rozumiem, ze musze do tego sciagnac zapewne jakas osobna apke...

    Na budżetowym Ace i Androidzie 2.3 mogę sobie dzwonki na fon,sms i inne
    przypinać jak chce i do kogo chcę. Poszukaj bardziej :>
    Ja mam to jak wejdę w edycję kontaktu. Grup nie tworzyłem więc nie wiem.

  • 144. Data: 2013-01-31 16:46:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-31 16:28, Mr Misio wrote:

    > Znaczy w tych za wiecej niz tysiac instalowane sa wersje Pro Androida?
    > Jakies lepsze?
    > I jakies lepsze apki ze Play Store sie sciaga?

    Nie wiem czy lepsze, w kazdym razie na SGS2 nie mam wielu problemow,
    ktore sa tutaj wymieniane. Defy (tani smarfon z Androidem za to
    wodoszczelny) pod tym wzgledem wypadla bardzo slabo - wifi co jakis czas
    przestawalo widziec moj router, stockowy system z czasem zaczynal
    nieprzyjemnie mulic, kontakty sortowane tylko wg imion, uruchominie
    blokady ekranu wzorkiem nie wylaczalo slide to unlock wiec byly dwie
    blokady i pewnie kilka innych kwiatow by sie znalazlo. Z reguly jest
    tak, ze placa wiecej dostajesz lepszy towar.

    W Miro masz mala rozdzielczosc ekranu, slaby procesor, malo RAMu (Defy
    na stockowym ROMie mocno przytyka w takim ukladzie). Oczywiscie te
    budzetowe ciecia nie beda wplywaly na niedostatki oprogramowania, ktore
    w tym wypadku jest chrzczone przez Sony. Nie wiem co tam dodali od
    siebie, ale czytajac Twoje wypowiedzi dochodze do wniosku, ze zbyt malo
    czasu poswieciles na zapoznanie sie z tym co juz jest i tym co moze byc
    po znalezieniu odpowiadajacych Tobie zamiennikow.
    Dla mnie telefon z Adroidem to jak PC z Windowsem: na dziendobry wymaga
    troche pracy ale w konsekwencji jest calkowicie dopasowany do moich potrzeb.

  • 145. Data: 2013-01-31 16:47:29
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:
    > akwizytor, to powinno 2-3 dni na luzie wytrzymać.
    > Ale to jest SMARTFON - on nie słyży tylko do dzwonienia - do tego się
    > kupuje coś parę razy tańszego i bez iOSa/androida/WP.

    mało jest sensownych i dobrych jakosciowo nowych telefonow, nie bedacych
    smarfonami z osem.

  • 146. Data: 2013-01-31 16:48:40
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Na budżetowym Ace i Androidzie 2.3 mogę sobie dzwonki na fon,sms i inne
    > przypinać jak chce i do kogo chcę. Poszukaj bardziej :>
    > Ja mam to jak wejdę w edycję kontaktu. Grup nie tworzyłem więc nie wiem.

    Do grup sie nie da. Chyba, ze opcja ta ukryta jest w konfiguracji kolana
    gdzies za lokciem. :)

  • 147. Data: 2013-01-31 16:51:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-31 16:11, Mr Misio wrote:
> [...]
    >
    > Rozumiem, ze musze do tego sciagnac zapewne jakas osobna apke...
    >
    > Tak samo z przypisaniem dzwiekow do SMSow lub kontaktow... Wuklikalem

    Mr Misio, takimi wypowiedziami caly czas krzyczysz na caly internet, ze
    nie zapoznales sie z czym ale to cos jest do bani.
    Wystarczy, zebys dobrze zapoznal sie z Ustawieniami albo powrocil do
    E52, swiat stanie sie od razu piekniejszy ;]

  • 148. Data: 2013-01-31 16:55:13
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Nie wiem czy lepsze, w kazdym razie na SGS2 nie mam wielu problemow,
    > ktore sa tutaj wymieniane. Defy (tani smarfon z Androidem za to
    > wodoszczelny) pod tym wzgledem wypadla bardzo slabo

    myslalem o defy wlasnie ze wzgledu na mokroszczelnosc, ale odpuscilem,
    bo on chyba ma starego andka...

    > W Miro masz mala rozdzielczosc ekranu, slaby procesor, malo RAMu (Defy
    > na stockowym ROMie mocno przytyka w takim ukladzie).

    Miro smiga, bardzo szybko, porownuje z Nexus7 - jesli chodzi o gui 2D to
    nie widze roznic.

> [...]
    > czasu poswieciles na zapoznanie sie z tym co juz jest i tym co moze byc
    > po znalezieniu odpowiadajacych Tobie zamiennikow.

    No wlasnie - jako uzytkownik jakos nie chce szukac zamiennikow. Tracic
    swoj czas przez producenta. Po prostu wymienie telefon pewnie na innego
    producenta. I wiecej Sony nie kupie. Skoro nie dbaja o klienta...

    Troche jeszcze pomecze tego andka. Ale pierwsze wrazenie (bardzo dobre,
    po uzytkowaniu tabletu) zmasakrowal andek w telefonie.

  • 149. Data: 2013-01-31 16:56:51
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Wystarczy, zebys dobrze zapoznal sie z Ustawieniami

    ile godzin uwazasz, ze powinienem poswiecic na analize opcji wszelakich,
    zeby ustawic sobie dzwonek do grupy?

    Dlaczego to nie jest intuicyjne, tak, ze wchodze w edycje grupy i mam
    "ustaw sobie dzwonek grupy"?

    mam szukac za lokciem pod kolanem opcji, ktora jest oczywista w innym
    miejscu?

  • 150. Data: 2013-01-31 17:18:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-01-31 16:56, Mr Misio wrote:

> [...]
    > "ustaw sobie dzwonek grupy"?
    >
    > mam szukac za lokciem pod kolanem opcji, ktora jest oczywista w innym

    Niepotrzebnie laczysz to tai - chi ;]
    Z ciekawosci sprawdzilem jak to wyglada w SGS2. Pierwszy raz w zyciu na
    jakimkolwiek telefonie tworzylem grupe. Calosc, lacznie z rozpracowaniem
    dzialania, stworzeniem grupy, wrzuceniem do niej kilku kontaktow i
    przypisaniem dzwonka zajela mi moze z 1-2min.... Byloby moze troche
    szybciej ale ale ogladalem jednym okiem Teleexpress.