  • Data: 2013-02-01 20:50:04
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik atm napisał:

    > Z tym dopracowaniem nie przesadzalbym: kolega posiada E52, juz kilka
    > razy komorka zawiesila sie w taki sposob ze musial wyjac baterie.

    Nie ma zwiazku z ergonomia uzytkowania aplikacji.

    Do tego starsze e52 tak mialy, wymiana / upgrade firmware rozwiazywalo
    ten problem.

    Mnie zwis e52 zdarzyl sie 2 razy. Zawsze w wmomencie wychodzenia ze
    strefy bez zasiegu od razu probujec zadzwonic.

    > Jedna
    > z niewielu aplikacji, ktore zainstalowal to Endomondo. Do niedawna mial
    > problem ze zlapaniem fixa pod Endomondo, w nawigacji bylo ok... Hard
    > reset rozwiazal problem, czyli dobry radziecki patent. Do tego dochodza
    > typowe wady jak np glosniczek,

    Co z glosniczkiem? Jaka wada?

    > mocno rysujaca sie klapka

    E52 to solid, bez klapek

    > i aparat bez
    > autofokusa ktory byl juz wtedy standardem.

    Klient biznesowy (wtedy) niespecjalnie uzywal aparatu. :)

    > No i zasieg jest gorszy niz w
    > poprzedniej posiadanej przez niego Nokii czy mojej Defy.

    Zasieg to roznie. Moja miala dobry :) Lepszy niz inne telefony. Co nie
    znaczy,z e nie gorszy niz jeszcze inne, ktore wspominasz.

    > Moje doswiadczenia z Symbianem na 5800 i N8 rowniez nie pokazuja zadnej
    > przewagi Symbiana w stosunku do ogolnie pojetego Androida (ktorego ja
    > uzywam). Widze za to wiele brakow, ktorych nie da sie rozwiazac
    > aplikacjami firm trzecich.

    A czego konkretnie nie byles w stanie zrobic?

    > Na poczatku wspomniales o defaultowym imporcie kontaktow ze Skypea i
    > FB. Zastanowiles sie dlaczego tak jest? Byc moze wiekszosc uzytkownikow
    > tego typu telefonow w skali globalnej (niekoniecznie w PL) wlasnie tego
    > oczekuje a Ty jestes ostatnim reliktem Republiki? (podobnie zreszta jak
    > ja, moglbym bez zalu obie aplikacje wyrzucic z systemu jesli tam sa, nie
    > sprawdzalem nawet).

    Import moge odpuscic, maly grzech. Ale to tez pokazuje, jakim targetem
    sa odbiorcy androida. Dzieciaki i hipstersi co lubia kolorowe migotki.

    > Wspomniales o biznesowosci E52, mam rozumiec ze dzwonek z kalendarza
    > trabiacy przez pol minuty czy minute bez mozliwosci jego customizacji
    > jest taki profi?

    Z punktu widzenia biznesowego: nie ma znaczenia, wazne, ze sygnalizuje
    wazne dla mnie rzeczy.

    Czasem mniej opcji = lepiej. Skoro podstawowa funkcjonalnosc zapewniona
    to nie dreczy sie uzytkownika niewiele wnoszacymi opcjami. Bo wole
    minute alarmu, niz przegapic przypominacz o waznym spotkaniu.

    > Nie mam zbyt wielu powodow do narzekan jesli chodzi o SGS2 czy Defy z CM
    > (biorac pod uwage jej sprzetowe ograniczenia). Korzystanie z www na Defy
    > to przyjemnosc w stosunku do N8.

    Korzystanie z WWW to mam wygodne na laptopie. W telefonie dla mnie to
    gadzet.

    > W tym co piszesz przede wszystkim widac przyzwyczajenie do tego co bylo
    > wczesniej.

    MAntra jakas.

    Tak, przyzwyczailem sie do perfekcji. To cos zlego?

    > Nie wazne, ze teraz dostales mozliwosc np w miare wygodnego
    > korzystania z www,

    w kontekscie wygodnego dzwonienia i zarzadzania kontaktami? wali mnie,
    ze to moge...

    > czy przegladania zdjec

    w kontekscie wygodnego dzwonienia i zarzadzania kontaktami? wali mnie,
    ze to moge...

    > Poza tym wiekszosc wad, ktore
    > tak punktujesz to efekt marnych dodatkow od Sony, czemu tak sie
    > czepnales Androida jako takiego, ja tez mam Androida i mam dzwonki

    Dostalem telefon z systemem, system to android, czepnalem sie tego co
    dostalem

    > grupowe a aparat startuje bardzo szybko. Wyjasnisz jak to sie dzieje
    > skoro obaj mamy tego zlego Androida?

    Nie wiem dlaczego. Moze ty masz Android Lite+ a ja Android Lite Starter?
    Moze jest jak z dystrybucjami Linuxa. Niby to samo, ale mozesz miec
    jedna z setek :)

    > Masz ostatnia szanse - kup N8 czy 808. Bedziesz mial wszystkie wady i
    > ograniczenia Symbiana plus wady wynikajace ze smartfona jako takiego ;]

    Ale to nie zniknie wad Androida czy tam Sondroida ;)

    > Nie wiem czy uwierzysz, ale nie wszyscy korzystaja z dzwonkow grupowych
    > lub nawet grup. O tym jak sie tworzy grupy i przypisuje dzwonki
    > dowiedzialem sie "dzieki" Tobie.

    :D:D:D

    > Ja zas moglbym powiedziec, ze
    > straszenie glupi ten Symbian - w ogole nie jest wodoszczelny. Nie ma to
    > jak Android - jest stara Defy, nowy Sony Z a wszysko to zasluga Androida.
    > Ufff, na koniec. Kupiles kiwi z Biedronki, adresowane do malolatow lub
    > poczatkujacych i zestawiasz ten sprzet/customizowany przez Sony system
    > z telefonem biznesowym.

    Nie wiedzialem, ze teraz biznesowe zaczynaja sie od 4 kafli za telefon
    :] Czyli 4 razy wiecej niz "ostatnio" co kupowalem biznesowy.

    UZnalem ze tel za 7-8 stow to raczej nei pas i nie kiwi z biedronki. Za
    takie uwazam te do 300 zł.

    > Czy wg Ciebie takie zestawienie jest
    > sensowne/uczciwie? Podobnie jak cena - zauwazasz male roznice w budowie
    > tych telefonow, prawda? :]

    Nooo moja nokia byla mniej zaawansowana technologicznie, ale ile lat
    dzieli te modele? 5? 6?

    To tak jak porownanie laptopa dzis i kiedys. Co wiecej teraz mam laptop
    za 1500 i - o dziwo - jest lepszy, szybszy, wygodniejszy niz ten co
    mialem wczesniej (biznesowe HP za 4000+)

    Skoro w komputerach jest ewolucja ku lepszemu i do tego coraz taniej, to
    czemu w telefonach jest odwrotnie?