  • Data: 2013-02-01 21:21:33
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-02-01 21:16, Mr Misio wrote:
> [...]
    taw-12m-gw-i2996873321.html

    > Dotykowca? Nie, dziekuje. Stac mnie na to, zeby testowac i narzekac na
    > cos innego. BlackBerry jeszcze nie mialem ;) Poczekam troche i moze
    > kupie Q10 jak bede mial troche czasu na kolejne narzekanie ;)

    Chodzi mi o to, ze zaleznie od potrzeb czasem jest lepiej kupic uzywany
    samochod z wyzszej polki (wiaze sie to jednak z jakims ryzykiem) niz
    nowke sztuke cinquecento.
    Tu inny gdybys koniecznie chcial zaoszczedzic:
    http://allegro.pl/samsung-galaxy-s-advance-sluchawki
    -pioneer-okazja-i2980789635.html
    Choc nie daje gwarancji czy mozna przypisac dzwonek do grup, bo mialem z
    nim kontakt jedynie przez chwile ;P