  • Data: 2013-02-02 00:37:24
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.02.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Mr Misio, poddaje sie.
    > Doprawdy nie wiem dlaczego kupiles smartfona, w zasadzie chyba obojetnie
    > z jakim systemem. Przegladanie www wali Cie, aparat poza tym ze
    > makabrycznie wolny tez chyba Cie wali, inne sprawy wynikajace z
    > wiekszego ekranu tez nie sa Ci potrzebne.

    No ale Ón kupił, kierując się tylko własnym sprytem, telefon słabszy
    sprzętowo od starej Defy, z Androidem zepsutym przez Sony. Za te ~800
    mógł od biedy wybrać coś co jakoś działa, albo przynajmniej ma wsparcie
    CM/ASOP/itp i daje nadzieję.

    > Idealem jest dla Ciebie Symbian i swietnie, kup zatem E52 i wszelkie
    > problemy znikna jak reka odjal,

    Jeśli dla kogoś w 2013r S60v3 jest wyznacznikiem jakości, to ja wymiękam.
    Jeśli E52 była dla kogoś w 2009 modelem biznesowym, to jw. Rozumiem że do
    wszystkiego można się przyzwyczaić, różni ludzie mają różne potrzeby, itd,
    ale żeby aż tak?

    > jesli nadal bedziesz drazyl temat
    > niedostatkow Twojego smartfona to moze nawet bedzie tutaj jakas zrzuta
    > na E52 dla Ciebie, zeby nie psuc innym zadowolenia z posiadania i
    > korzystania z tych zamulajacych, skrzypiacych, zagrzybionych,
    > przeznaczonych dla hipsterow i malolatow (jesli o czyms zapomnialem
    > mozesz smialo uzupelnic) telefonow z Androidem ;]

    Obecna generacja tego co jest nazywane smartphone, jest przeznaczona na
    inny rynek niż kiedyś, dla innego użytkownika, jedni to rozumieją inni
    nie. Żeby je dostosować do własnych potrzeb, warto mądrze wybrać, zwykle
    i tak trzeba się narobić, tym więcej im bardziej te potrzeby
    niedostosowane do obecnej mody. Ale jak ktoś nie chce sam, to nie
    wytłumaczysz.

    --
    kakmaratgmaildotcom