  • Data: 2013-02-01 18:06:36
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 16:24:09 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > Ale konfiguracja poczty sprowadza sie do wpisania loginu i hasla (teraz
    > to juz nawet ustawinia serwerow sie same zgaduja). Ogolnie tak - kupujac
    > komputer dostajesz dzialajacy komputer, skonfigurowany, czasem nawet juz
    > od razu z antywirem i innymi trialami.

    Proszę cię, nie rozśmieszaj mnie. Ten ,,działający" komputer zwykle nie
    zawiera żadnego NAPRAWDĘ potrzebnego oprogramowania, za to ma niemały
    śmietnik od OEM, który trzeba pracowicie czyścić. Trialowe antywirusy to
    jeszcze bogatsza historia - używanie często spotykanego McAffee potrafi
    skończyć się totalną blokadą jakiegokolwiek dostępu do internetu.

    > Zaplacilem za dzialajacy telefon.

    No i działa. To, że nie potrafisz go obsługiwać to sprawa zupełnie osobna i
    od producenta i operatora jakby już niezależna.

    > A on srednio dziala.

    Jak wyżej: bo go nie potrafisz używać. A raczej ubzdurałeś sobie, że chcesz
    go używać jak E52 i płaczesz że jest inaczej. Trzeba było kupić to cholerne
    E52 i nie wypłakiwać się na grupie.

    > Dlaczego mam placic za konfiguracje dzwonkow w grupach dodatkowo?

    Za darmo raczej nikt ci nie pomoże, a skoro samemu ci się nie chce nic z
    tym zrobić....

    > ktos ulomny naapisal aplikacje bez takiej podstawowej funkcjonalnosci?
    > Czyli sprzedano mi bubel.

    Skończ już, wstydu sobie oszczędź.

    > Tak, mnie? Znaczy to ze nie moge znalezc opcji ktorej nie
    > zaimplementowano to moja wina?

    Nie, znaczy to, że kupiłeś sobie telefon który ewidentnie nie jest dla
    ciebie. Bo jest inaczej niż było w Nokii...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons