  • Data: 2013-02-01 17:22:05
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Piotrek <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 22:07:51 +0100, gawfron napisał(a):

    > Ale widzisz, główny problem w tym, że inni nie mają z tym zarządzaniem z
    > poziomu fona problemu. Problemy mają 2 osoby.

    Dwie osoby? Sądzę, ze jest ich znacznie więcej. Android mi się podoba pod
    kątem prędkości działania i to bardzo. Ale jego intuicyjność pozostawia
    sporo do życzenia. Symbian był pod tym wzgledem BARDZO dopracowanym
    systemem. Po prostu nie do pomyślenia było dla mnie żeby w Nokii nie
    działał kalendarz, nie można było usunąć kontaktów. Jeśli to zmienili w
    następnych wersjach Androida - ok, ale tu jest mały hardkor. Bawiąc się
    dalej telefonem zauważyłem jeszcze, że nie mogę zmienić domyślnego dźwięku
    alarmu w kalendarzu (który odblokowałem), a podczas dzwonienia telefon
    najpierw dzoni cicho, a dopiero potem full głośnością. Też się nie da
    zmienić. Im dłużej bawię się Androidem tym zauważam coraz więcej
    sprzeczności, które utrudniają życie, a powinny być oczywiste. W każdym
    razie w Symbianie było lepiej o tyle - że dostawałem pakiet oprogramowania
    gotowy od razu do użycia, w pełni konigurowalny, z wszystkimi opcjami pod
    ręką. I zazwyczaj tak dopracowany, że nie potrzebowałem niczego innego.
    Idea Androida jest też dobra - system jest w pełni otwarty - w
    przeciwieństwie (niestety!) do Symbiana co pozwala na o wiele łatwiejsze
    wgrywanie tego na co się ma ochotę bez końieczności podpisywania
    certyfikatów i kombinowania nad innymi bzdurami. Ale brakuje właśie tych
    podstawowych oczywistych programów i w pelni konfigurowalnych. A wgrywanie
    apek z marketu to loteria. Cholera wie czy będą pasowały, trzeba testować
    każdą. Ale - mimo wszystko system jest moim zdaniem znacznie bardziej
    otwarty od Symbiana i ciekawszy. Tylko te jego małe upierdliwości mnie
    wkurzają po prostu.