    From: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Modu?GPS do synchronizacji generatora
    Date: Wed, 17 Nov 2010 21:43:20 +0100

    W dniu 2010-11-17 01:14, kolarz pisze:
    > Chodzi o modu? GPS do synchronizacji generatora np 10MHz. Zapytuje, bo jest
    > ma?o materia?ów na ten temat, a jesli s? to stare sprzed 10 lat. Chodzi mi
    > te? o to,?eby GPS by? dostepny w Polsce i w cenie do 150z?.

    na alledrogo jakiś czas temu były dostepne za ok. 40zł moduły uBloxa
    TIM-4H - poczytaj sobie dokumentację do nich. ZTCP to mają wyjście 1pps,
    które może być programowane także na inne częstotliwości wyjściowe (plus
    wprowadzanie korekt do tego sygnału). Była też produkowana ich specjalna
    wersja (ale ich na alledrogo nie widziałem) przeznaczona do wzorców
    czasu/częstotliwości.

    --
    Pozdr.
    Michał