  • Data: 2010-11-17 21:48:31
    Temat: Re: ModułGPS do synchronizacji generatora
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    kolarz wrote:

    > Chodzi o moduł GPS do synchronizacji generatora np 10MHz. Zapytuję, bo
    > jest mało materiałów na ten temat, a jesli są to stare sprzed 10 lat.
    > Chodzi mi też o to,żeby GPS był dostępny w Polsce i w cenie do 150zł.

    wiekszosc sirf starow ma takie wyjscie, nie zawsze wyprowadzone na zewnatrz.

    ja mam takie cos :

    http://allegro.pl/modul-gps-12-kanalow-manual-dla-el
    ektronika-
    i1308678081.html

    do tego potrzebujesz jeszcze anteny ze wzmacniaczem, jest bardzo malo czuly.

    ogolnie nie polecam tego czegos, po prostu to mam i dziala.