  • Data: 2011-09-16 10:58:14
    Temat: Re: Modowanie Cateye HL-EL320
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j4v8kp$vkr$1@news.onet.pl...
    > Ponieważ dioda jest wlutowana w sposób mający ułatwić odprowadzanie ciepła to
    > mała moc lutownicy lub "krzywe" grzanie może powodować problemy.

    Masz rację, ale z tego co widzę to jest zwykły laminat, nie ma większego
    problemu. Jeśli to by było MCPCB to zupełnie inna bajka.

    > Jeżeli chodzi o szybkie wylutowanie to rzeczywiście wysoka temperatura pomaga
    > gdy grot ma małą pojemność cieplną a grzałka jest słaba, ale ja nie
    > przypominam sobie abym przekraczał 300 stopni od czasu grzebania w karcie
    > graficznej.

    > 350 to _jest_ dużo. Profil dla XP-G mówi, że szczytowa temperatura lutowania
    > powinna być w okolicy 260*C dla bezołowiówki i 215 dla SnPb.

    To powodzenia. Wiesz jak się sprawdza profil w piecu rozpływowym? Ja wiem.
    Natomiast dla lutownicy to inna bajka. Serio lutujesz lutownicą która ma
    ustawione poniżej 300 stopni? No i kwestia taka, że wątkotwórcy zależy na
    wlutowaniu nowej, a nie na odzyskaniu starej.
    --
    Pozdr
    EM