    Subject: Re: Modernizacja starego komputera.
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Thu, 08 Nov 2012 16:01:06 +0100
    From: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 07.11.2012 o 08:48 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > IMO 1G by wystarczył jeśli to komp domowy + XP. A ja nie pamiętam by
    > płyty
    > z tym chipsetem jakoś specjalnie grymasiły na RAM.

    Dokladnie. Na XP wystarczyloby nawet 512MB. A przy 768MB bedzie juz
    komfort. Wszystko powyzej, to juz pamieciozerne aplikacje i dopiero
    wowczas bedzie odczuwalna roznica.
    Aczkolwiek nie wiem, czy jest sens reanimacji tego. Gdyby tam byl jeszcze
    jakis sensowny chipset, to mozna by sie pokusic tanim kosztem dorzucic
    jakiegos Bartona, a tak...

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.