  • Data: 2009-06-09 15:49:21
    Temat: Re: Modernizacja PC za około 1,6k PLN
    Od: "AA" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znasz odpowiedź tylko jeszcze o tym nie wiesz :)
    > Inaczej - kiedy kupiłeś zestaw na A64, za ile, kiedy był wart 50% ceny
    > pierwotnej oraz ile jest dzisiaj warty? :)

    Szczerze mówiąc nie śledziłem tego, ale zdaję sobie sprawę że z takim
    nastawieniem można czekać w nieskończoność bo ciągle wychodzi coś nowego i
    ciągle tanieje, za i7 przemawia nowa podstawka i ddr3. Ale jak brałem mojego A64
    to oczywiście też musiała być s939 która byłą bardziej przyszłościowa, podstawka
    szybko umarła, a procesora nie wymieniałem na x2 bo to się zupełnie nie
    opłacało na tą platformę.

    Pozdrawiam!
    AA