  • 11. Data: 2003-08-05 15:53:47
    Temat: Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl> wrote:
    SD> A zglazajac reklamacje dostales numer zgloszenia? Poza tym korzystajac z
    SD> uslugi dla hobbystow nie dziw sie, ze jestes traktowany jak hobbysta.
    SD> Jezeli potrzebujesz lacze do pracy, to skorzystaj z iDSL... wtedy
    SD> reklamacje beda zalatwiane przez biuro polpaku...

    Co z tego ze jest np. filatelista albo cyklista?

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!

  • 12. Data: 2003-08-06 07:04:23
    Od: blaqfoot <blaqfoot@_No_SpAm__.gazeta.pl>

    FINCH wrote:
    > Alternatyw ? Alternatywy 4 chyba. Zobacz tutaj :
    >
    > http://tinylink.com/?H9xNAvrdUp

    Nie mieszkam we Wroclawiu.. a opisalem znane mi sposoby. Do tego
    dochodzi satelita i radiowy dostep...

    Pozdrawiam
    blaqfoot -> www.blaqworks.com
    wortal poswiecony Internetowi

  • 13. Data: 2003-08-06 08:06:33
    Od: "Anshar" <a...@U...lexx.eu.org>

    NEWS <n...@w...pl> wrote:

    > czesc stary to masz jakiegos nie farta bo ja mam neo prawie rok i kiedy
    > poprawili na poczatku roku usluge moze mialem dwa razy klopoty z neo a tak
    > smiga jak nalezy
    > wiec tylko wspolczucia

    Dopisuje sie do kolegi. Ja mam wprawdzie neo 4 miesiace ale dziala
    wysmienicie. Mialem tylko jedna awarie ale to nie z ich winy tylko z powodu
    kradziezy kabla na slupach. Ogolnie bardzo jestem zadowolony, wszystkie
    transfery mam na max, a i pingi bardzo niskie.

    A.

  • 14. Data: 2003-08-06 14:34:39
    Od: e...@d...art.pl

    blaqfoot <blaqfoot@_no_spam__.gazeta.pl> wrote:

    > Internet przez kabel od gniazdka (projekt e-Wro). Dobrze ze jest coraz
    > wiecej alternatyw w postaci wspomianego e-Wro oraz szybko rozwijajacemu
    > sie Internetowi przez kablowke...

    Wlasnie - kto ma jakies info na temat stanu prac nad internetem w gniazdku w
    roznych miastach polski? Energa robila jakies testy w W-wie a potem
    ucichlo... :\

    epsilon
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.
    GIT/CM d? s-:+ a-- C++ UL++++$>IS$ P+ L++(+++) E- W++ N+ o? K? w++(+++)

  • 15. Data: 2003-08-07 19:32:18
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 2 Anshar wrote:

    > Ja mam wprawdzie neo 4 miesiace ale dziala
    > wysmienicie.

    No bo masz _tylko_ 4 miesiące ;))

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,

  • 16. Data: 2003-08-08 07:47:51
    Od: "weeman" <g...@g...pl>

    witam
    Testy tez były w Lublinie i cisza jak makiem zasial. Ludzie sie podobno
    skarzyli na transfery i niestabilnosc. Szczegolow nie znam niestety.

    --
    pozdr.
    weeman

  • 17. Data: 2003-08-26 08:46:34
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl>

    Tomasz Janeczko wrote:
    > Witam,
    >
    > Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"

    moze w koncu ktos opublikuje przepis jak skutecznie reklamowac
    nierealiwoanie umow TPSA ? za ten przestoj tpsa nie ma
    prawa pobierac oplat. tyle ze oplaty nie sa pobierane,
    dopiero po pisemnym zlozeniu reklamacji, za potwierdzeniem
    na kopii. w razie gdyby reklamacji nie uwzglednili w rachunku,
    mozna spokojnie skladac skarge go uokik .

    > OK, mysle dam im troche czasu... zalatwiam sprawy na miescie

    ROTFL :) to trzeba od razu skladac reklamacje.

    > Poniedzialek 4 sierpnia, 16:12

    wtedy na pewno bym sie przeszedl do BOK z reklamacja w formie pisemnej,
    z żądaniem pisemnego potwierdzenia termiu rozpoczecia i zakonczenia
    awarii, wraz z nastepna faktura. oczywiscie na fakturze powinna
    byc uwzgledniona odpowiednia korekta.

    to bardzo wazne. jak maja przymus finansowy, to szybko usuwaja usterki.
    jak nie maja przymusu, to olewaja ile wlezie.

    znik.