  • Data: 2011-07-01 14:41:44
    Temat: Re: Modem (na SIM) do laptopa.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 16:33:43 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > I obowiązkowo obsługa pasm 2100 i 900 MHz.
    > A w MiFi bym się nie bawił - dużo droższe, niż zestaw modem USB + Edimax
    > 3G-6200 i pochodne. I mało elastyczne (szczególnie w kontekście 900 MHz)

    Jest elastyczne - wystarczy sprzedać i kupić inne :-)
    Zamiast Mifi wystarczy odpowiedni smartfon z hotspotem, wlaśnie sprawdzałem
    magazyny w szufladach, niestety Kaiser nie umie w HSDPA 900, ale E71 już
    owszem, tak.
    Choć mam podejrzenia, że jakiś hack radia w Kaiserze dałby HSPA 900, bo
    skoro jest 850, 1900 i 2100, to 900 też powinni się dać wyrezać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan