  • Data: 2011-07-01 14:33:43
    Temat: Re: Modem (na SIM) do laptopa.
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-01 14:54, Waldek Godel pisze:

    > Najlepsze, w kolejności wygody używania:
    > 1. wbudowane miniPCI-e
    > 2. zewnętrzne MiFI
    > 3. PCMCIA/express card
    > długo, długo nic i później USB

    Ja bym, dla punktów 2-nieskończoność dołączył jeszcze parametr p.t.
    gniazdo antenowe. Ot, tak na wszelki wypadek.
    I obowiązkowo obsługa pasm 2100 i 900 MHz.
    A w MiFi bym się nie bawił - dużo droższe, niż zestaw modem USB + Edimax
    3G-6200 i pochodne. I mało elastyczne (szczególnie w kontekście 900 MHz)