  • 11. Data: 2012-11-02 20:43:17
    Temat: Re: Modem Huawei E173u-2
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-02 18:05, ToMasz pisze:

    > Czyli na kompie modem e173 i aero2 działają?
    > to wepnij ten modem do tableta i włóż inną niż aero2 karte sim. zobacz
    > czy działa. W ten sposób sprawdzisz czy tablet obsługuje modem. potem to
    > samo ale z aero2

    Jaka kartę mam wpiąć? Tę z telefonu albo aparatu? Bo innej nie mam.
    Zresztą te karty są malutkie, a do modemu wkłada się niewyłamane, czyli
    duże.

    > PS nie głupim rozwiązaniem będzie poproszenie o pomoc lokalnego magika...

    Zadzwonię do komputronika i spytam o ten modem
    http://www.komputronik.pl/product/165688/Sprzet_komp
    uterowy/Sieci_i_komunikacja/Modem_3G_Router_WiFi_prz
    enosny.html
    Jak będą mieli na miejscu w sklepie to mi ten jeden z milszych facetow
    spojrzy na ten tablet i sprawdzi. Tylko też jest problem bo te wszystkie
    modemy są chyba fabrycznie zapakowane i nie wiem czy będzie chciał
    rozwalić opakowanie tego modemu.
    Bardzo mi pomógł ostatnio przy wyborze karty pamięci do tego tabletu. Ja
    chciałam micro sd. On spojrzał w komputerze na specyfikację i uparł się,
    żebym wzięła microsdhc 16 GB. W domu jeszcze raz czytam specyfikację, a
    tam, że ten tablet obsługuje karty microsd tylko do 2 GB! Czyli solidnie
    i dobrze mi doradził. Przy okazji (jak będzie w pracy) to mu podziękuję.

    --
    animka

  • 12. Data: 2012-11-04 09:50:04
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Animka wrote:
    > Zmieniłam firmware tego modemu na najnowsze [...]
    Po co? Nie ma żadnego uzasadnienia dla zmiany firmware modemu. Najwyżej
    dashboardu.

  • 13. Data: 2012-11-04 22:22:27
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-02 10:40, kakmar pisze:

    > Sprzedaj ten modem, wejdź na stronę:
    > <http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych
    -modemow-w-budowie.html>

    Napisałam do Komputronika w sprawie jakiegoś modemu:
    http://www.komputronik.pl/product/165688/Sprzet_komp
    uterowy/Sieci_i_komunikacja/Modem_3G_Router_WiFi_prz
    enosny.html

    No i dostałam odpowiedż:
    Żadna z wymienionych przez Panią konfiguracji nie umożliwia łączenie
    tego tabletu z Internetem poprzez Aero 2. Wspomniany modem 3g z naszej
    oferty jest kompatybilny z oferowanym przez nas internetem mobilnym w
    Orange.

    Tak, że już wiem, że ten tablet nie będzie działał z ż a d n y m modemem
    + Aero2.
    A szkoda, wielka szkoda.
    Muszę jeszcze napisać do Pentagrama, Twórcy tych tabletów, żeby ruszyli
    główkami zanim jakiś produkt wydadzą.

    --
    animka